Dobro znano dejstvo je, da ljudje rajši delijo negativne kritike na spletu. Ko je vse v redu, najpogosteje naročnik ali izvajalec preprosto molči, ob predpostavki, da drugih v bistvu nima o čem obveščati. Ko pa gre kaj narobe, takoj se pripravljajo za pisanje. Kjer koli lahko mnenja odločilno vplivajo na razvoj prodaje, je vredno spodbuditi zadovoljne stranke, da objavijo mnenja o vašem podjetju. Kako naj to naredite? 1. Vprašajte. Včasih je najpreprostejša rešitev najboljša. Če do zdaj niste imeli navade prositi svoje kontrahente ali stranke, da ocenijo transakcijo s vami, potem kar začnite. Veliko ljudi bo napisalo vsaj nekaj toplih besed o vas, če boste prišli ven s pobudo in jih prosili zanjo. 2. Ponudite darilo. To bi morala biti gesta hvaležnosti za uspešno transakcijo in njihov čas. To je lahko popust za naslednje naročilo ali dodatnih nekaj kosov izdelka, ki jih kupec pogosto naroči. Take geste so res dobro sprejete, ker potrdijo, da resnično cenite mnenje vaših pogodbenikov. Iz naših izkušenj na Merkandiju je jasno, da mnenja pomembno vplivajo na odločitve strank. Zato ne zanemarite tega elementa storitve in skušajte od zadovoljnih strank dobiti pozitivne povratne informacije-to bo zagotovo povzročilo nadaljnje uspešne transakcije.