FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Za 1 leto REGISTRACIJA in PODALJŠANJE
promocij ni mogoče združevati
19 Število preostalih paketov

Najboljše ponudbe stock iz 150 držav

Več kot 100 000 zadovoljnih uporabnikov

Ponudbe cenejše do 90 & # 37; izhodiščna cena

Neposreden stik s preprodajalci in veletrgovci

Kako prodajati na Merkandiju?

Trgovci na debelo, proizvajalci, distributerji, ki iščejo nove trge za svoje proizvode, registrirajo na Merkandi PREMIUM račun , in po pozitivni preveritvi gospodarske dejavnosti, dobijo priložnost, da objavijo ponudbe za blago, ki je iz viškov, licitacij, koncev serij, vračil potrošnikov, itd. Zelo pomembna zadeva, ki ima velik vpliv na hitro prodajo izdelkov, je kako svoje podjetje in izdelke predstavite na platformi Merkandi. Tu so nasveti, ki bodo prodajalcem pomagali doseči veliko potencialnih kupcev in tako pospešili prodajo:

1. Dobro opisan profil podjetja na Merkandi - treba je zagotoviti, da je profil trgovca na debelo, ki ga vidijo registrirani kupci na Merkandi, je dopolnjen z vsemi možnimi podatki. Predvsem, vedno mora vsebovati posodobljene kontaktne informacije. Priporočljivo je, da določite točen naslov podjetja, po možnosti naslov skladišča, naslov spletne strani podjetja, poleg tega kontaktni podatki-imena, stacionarne številke, faks številke, mobilne številke, e-poštne naslove, delovni čas podjetja, Skype račun, ter jeziki, v katerih oseba lahko komunicira s stranko. Pomembne so tudi informacije o pogojih plačevanja in pogoji dostave blaga-na kartici Moj račun-Podatki veleprodajalca, navedite poleg poslovnih podatkov in kontaktnih podatkov tudi predlagane načine plačila in načine dostave. V polju Dodatne informacije je vredno v nekaj stavkih opisati tudi profil vašega podjetja, v katerem so navedene panoge, skupine izdelkov in druge pomembne informacije, ki lahko razlikujejo podjetje od drugih prodajalcev.

2. Redno objavljanje ponudb-priporočeno je redno objavljati ponudbe na Merkandi v skladu z določenim časovnim razporedom. Ne smemo pozabiti, da stranke, s katerimi sodelujemo ali bomo sodelovali v bližnji prihodnosti, cenijo prodajalce, ki redno posodabljajo svoj asortiman. Težko je določiti limit, vendar pogosta prisotnost prodajalca na platformi, ki se kaže v obliki novih ponudb, vodi k večjem zanimanju med kupci, ki so obveščeni preko glasila o novicah na Merkandi. Glede na vrsto izdelkov, ki jih ponuja, morajo biti različne ponudbe za različne izdelke objavljene v različnih panogah (seveda, izbira kategorije bi morala biti primerna za izdelke, ki jih ponujate).

3. Pravilna predstavitev izdelka v oglasu-glede na načelo, da je vse, kar je mogoče prodati, samo je potrebna dobro embalaža, skrbite za podrobnejši opis izdelka, ki ga želite prodati. Dobra praksa je uporabiti opise, ki so dejanski, specifični, pregledni, brez napak, fokusirani in objektivni. Če vaš izdelek ima napako, ne bojte ga se opisati. Na koncu, rabljeno blago, ki je bilo vrnjeno ali objavljeno tudi doseže veliko kupcev, ki pogosto iščejo izdelke, ki imajo manjše ali večje napake.

4. Najbolj pomembni elementi, ki sestavljajo dober opis ponudbe, so naslov in opis izdelka-ti morajo biti oblikovani dejansko in natančno. V naslovu ne uporabljajte splošnih fraz, kot je Prodajam poceni ali Ugodno zdaj! samo natančno določite, kaj bi morali prodati, ker samo potem bodo potencialni kupci, ki iščejo enak ali podoben izdelek, s pomočjo iskalnika na Merkandi portal takoj našli vaš oglas.Naslovi naj vključujejo nekaj najbolj pomembnih ključnih besed, ki opisujejo vaš izdelek, vključno z blagovnimi znamkami, izvorom (dražbe, blago iz likvidacije, blago iz viškov itd.) Opis izdelka mora kupcu dati pravo sliko izdelka, ki ga prodajamo Predvsem, morate navesti prednosti izdelka / stocka, kot tudi prednosti glede nakupa (npr. dodatni popusti pri prejemanju večje količine, brezplačna dostava v EU za naročila z določeno vrednostjo, možnost pošiljanja vzorcev, itd.). V opisu je treba omeniti morebitne napake proizvoda (pomanjkanje originalne embalaže, manjše sledi uporabe, tovarniške napake, itd.). Slike izdelkov so zelo pomemben del ponudbe-glavna fotografija naj predstavlja izdelek, kot je le možno privlačno, da bi pritegnili pozornost obiskovalcev platforme. Fotografijo sivega kartona ali prazne palete je bolje nadomestiti z dobro sliko izbranih izdelkov, ki so predmet ponudbe. Namesto kataloških fotografij se priporoča, da se postavijo resnične fotografije artiklov, ker to še povečuje verodostojnost oglasa.

5. Objavljanje ponudb v različnih jezikih-platforma Merkandi deluje v več jezikih. Ponudbe, objavljene v vseh jezikih, so navedene v Googlu, Yandexu, Bingu in Yahooju. Če prodajalec želi pritegniti čim več potencialnih kupcev, mora v svojih oglasih objaviti tudi ustrezen prevod, na primer z uporabo storitve Google Translate, v vseh razpoložljivih Merkandi jezikih.

Potrebujete pomoč?

Brezplačno glasilo

Dnevno obveščanje o novih izdelkih in novostih o Merkandiju.