Vodenje lastnega podjetja pogosto vključuje zaplete, ki so veliko težji, če podjetje temelji na zunanji trgovini, naše poznavanje zakonodaje pa je majhno. Vložitev pritožbe glede kakovosti blaga dostavljenega v mednarodni trgovini je ena izmed najbolj pogostih ukrepov-to nosi s seboj nekaj pomembnih korakov, ki morajo biti sprejeti, da bi za pritožbe prišlo. Najpomembnejši in osnovni vir reklamacij so pravice, ki urejajo odnose strank mednarodne prodajne pogodbe, to je Konvencija Združenih narodov o pogodbah o mednarodni prodaji blaga z Dunaja 11. aprila 1980. Da bi lahko uporabili pravila zgoraj navedene Konvencije, moramo biti prepričani, da so sedeži podpisnikov v državah, ki so sprejele te konvencije. Kot v potrošniški zakonodaji ima kupec pravico oglaševati blago v primeru, da ni v skladu s pogodbo. Ta uredba zajema primere, ko prodajalec blaga kupcu ni dostavil tako glede kakovosti kot količine, je bilo blago neustrezno zavarovano ali dostavljeno v embalaži, ki ni navedena v pogodbi. V primeru, da je blago nezdružljivo s pogodbo, ki sta jo podpisali stranki, je kupec dolžan o tem nemudoma obvestiti prodajalca in se odločiti glede pravnih sredstev, do katerih je upravičen (določbe iz čl. 46-52 zgoraj navedene Konvencije). Ena od pravic kupca je možnost, da zaprosijo za dostavo nadomestnega izdelka-ta ukrep se lahko izvede le, če neskladnost izdelka s pogodbo vpliva na njeno bistveno kršitev. Druga pravica je možnost, da se zahteva znižanje cene za kupljene izdelke sorazmerno z vrednostjo dobavljenega blaga, ki ni bilo v skladu s pogodbo. Omeniti velja tudi, da je pravica kupca tudi zahteva za popravilo, torej odstranitev kakovostnih napak na kupljenem blagu. Očitna in najbolj znana pravica je možnost odstopa od pogodbe v primeru neskladnosti kakovosti blaga s sklenjeno pogodbo. Pomembno je poudariti, da se odstop nanaša na tisti del pogodbe, ki je nezdružljiv - popoln odstop od pogodbe lahko nastopi, kadar neskladnost pomeni bistveno kršitev pogodbe.