FLASH SALE
-30%
Za vsako REGISTRACIJO in PODALJŠANJE
promocij ni mogoče združevati
34 Število preostalih paketov

Najboljše ponudbe stock iz 150 držav

Več kot 45 000 zadovoljnih strank

Ponudbe cenejše do 90 & # 37; izhodiščna cena

Neposreden stik s preprodajalci in veletrgovci

Pomoč in nasveti

Priljubljene teme

Merkandi je mednarodna platforma za trgovino, ki združuje trgovce na debelo, distributerje, uvoznike in izvoznike, ki delujejo na področju nakupa in prodaje koncev serij, skladiščnih in proizvodnih viškov, vračil potrošnikov, vračil po leasingu, blaga od sodnih izvršiteljev, likvidacije podjetij itn. Naša platforma, ki deluje na največjih evropskih trgih in je na voljo v veliko jezikih, omogoča, da hitro dosežete dobavitelje kakovostnega blaga po znižanih cenah, in prejemnike, ki jih zanima dolgoročno sodelovanje glede dobave palet ali kontejnerjev z blagom. Kot platforma trgovanja na debelo, uporabnikom zagotavljamo napreden informacijski sistem, ki jim omogoča udobno in hitro izmenjavo informacij in optimizacijo nakupov in prodaje. Na kakšen način? Zagotavljamo orodja, ki olajšujejo vzpostavitev trgovinskih odnosov v Evropi in po svetu. Na Merkandi imajo uporabniki dostop do številnih katalogov izdelkov in dobaviteljev, pa tudi do naprednega iskalnika. Trgovci na debelo in distributerji, ki jih zanima prodaja izdelkov, postavljajo oglase izdelkov na Merkandi platformo, in uporabnike, ki se zanimajo za nakup izdelkov neposredno stopijo v stik z oglaševalcem, da bi dogovorili podrobnosti naročila. Merkandi platforma je namenjena predvsem trgovcem na debelo, proizvajalcem, prodajalcem, podjetjem, ki se ukvarjajo z izvozom in/ali uvozom, kot tudi lastnikom trgovin, spletnih trgovin in posameznikom, ki se ukvarjajo s prodajo od vrat do vrat, na tržnicah ali v tržnih dvoranah. Merkandi je zelo priljubljen med sodnimi izvršitelji in velikimi trgovskimi verigami.
Merkandi kot platforma trgovanja na debelo je mednarodni trg, kjer se srečajo stranke iz različnih držav sveta, ki se specializirajo v trgovini z blagom iz koncev serij, viškov, dražb, likvidacij trgovin in proizvodnih podjetij itn. Platforma zagotavlja vsem obiskovalcem popolne informacije o ponudbah, opise izdelkov, fotografije, in seznam artiklov, če so te priložene s strani prodajalcev med objavljanjem ponudbe. Kontaktne informacije prodajalca so pa na voljo samo registriranim in prijavljenim uporabnikom Merkandija. Tisti, ki želijo prejemati redne ponudbe, imajo možnost, da se naročijo na brezplačno glasilo. Za stik s prodajalci ali kupci, morate registrirati račun na Merkandiju. V zavihku Registracija se nahajata dva tipa računov: račun Standard račun PREMIUM Po prijavi izbrano vrsto računa in plačila za letne naročnine, uporabnik prejme naročeno paket storitev, ki so na voljo v izbrani opciji. Imetniki Standard računa imajo dostop do baze trgovcev na debelo, ter lahko uporabijo kontaktne informacije, ki so prikazane na strani ponudbe, da se obrnejo na izbranega prodajalca neposredno (preko e-pošte ali telefona). Na ta način, lahko zastavijo prodajalcu vprašanja o izdelku, ki je na voljo za prodajo, se dogovorijo za preveritev/ pregled, in se dogovorijo glede finalizacije posla. Lastniki PREMIUM računa, ki so po pozitivni preveritvi dobili status prodajalca na Merkandi, imajo dostop do baze prodajalcev na debelo, ki objavljajo na Merkandi ponudbe za prodajo, kot tudi oni sami imajo prodajalčev račun, s katerim lahko postavijo poljubno število oglasov za blago iz viškov, likvidacij, od sodnih izvršiteljev. Poleg ponudb se objavi tudi obsežen profil trgovca. Z njegovo pomočjo lahko tisti, ki so zainteresirani za nakup objavljenega izdelka, vzpostavijo neposreden stik s prodajalci. Vsi uporabniki naše platforme lahko računajo na pomoč naših kolegov - lahko nas pokličete v več jezikih, na voljo smo po elektronski pošti in telefonu 5 dni na teden.
Najti zanimiv izdelek za dobro ceno je pogosto težka naloga. Še posebej, če lahko izbiramo med več tisoč ponudbami. Da bi to nalogo olajšali, smo ustvarili napredno iskanje. Ko se prijaviš v Merkandi, je na vrhu strani iskalnik. Uporablja se za iskanje izdelkov in veletrgovcev na naši strani. Vnesite želeno frazo in kliknite na ikono “povečevalnika ali potrdite s tipko ENTER. Po tem koraku, rezultat poizvedbe je prikazan na pod-strani naprednega iskalnika, kjer je mogoče izboljšati rezultat z različnimi kriteriji. Napredno iskanje zagotavlja naslednje možnosti: - iskanje po državi, kjer se proizvod nahaja; - iskanje po branži (kategoriji); - iskanje po skupinah izdelkov (za več informacij v zvezi s skupinami proizvodov pojdite na https://merkandi.si/ware); - iskanje po frazi, ki uporablja ime, opis in ključne besede v ponudbi; Več kot določite parametrov, natančnejši bo rezultat iskanja. Natančnejši tukaj pomeni preciznost, ki gre z roko v roki z zmanjšanim številom ponudb za prikaz. Zato uporabljajte napreden iskalnik spretno in premišljeno. Primer: Rada bi našla energijsko pijačo Red Bulla. Če vnesemo Red Bull bomo dobili vse ponudbe, ki vključujejo to frazo (v naslovu, vsebini, ali / in ključnih besedah). Vendar, če želimo zožiti seznam ponudb, ker smo zainteresirani za določene države, na primer za Poljsko, potem bomo izbrali državo iz menija naprednih nastavitev iskanja na levi strani. Napredno iskanje je bistveni element Merkandija, ki vam omogoča natančno in udobno iskanje ponudb. Da bi iskali najbolj zanimive ponudbe še lažje, vas vabimo, da se seznanite z funkcionalnostjo dodajanja trgovcev med priljubljene in spremljanja ponudb.
Vse metode plačevanja za Merkandi so vidne na zadnji stopnji registracije računa. Takoj ko izpolnimo obrazec in kliknemo na gumb "Registriraj", bomo preusmerjeni na plačilno stran. Tam se nahajajo 3 pozicije:
* Paypal-s tem sistemom lahko na hitro plačate s kartico ali neposredno s svojega PayPal računa.
* Spletna plačila, ki vam tudi omogoča hitra plačila. Ko izberete to možnost, boste preusmerjeni na stran, kjer je treba izbrati svojo banko ali plačilo s kartico.
* Bančni prenos - poleg podatkov za prenos boste videli tudi obrazec za tiskanje.
* Plačilo online Multisafepaz-alternativna plačilna metoda za Visa ali Mastercard.
Med registracijo, boste po e-pošti prejeli potrditev prijave, ki vsebuje povezavo do plačila, kot tudi predračun za prenašanje. Lahko se kadar koli vrnete k načinom plačila.
Vodilna ponudba platforme Merkandi je priložnost za nakup PREMIUM računa. Priložnosti, ki izhajajo iz takšnega računa, so dostopne za prodajalce in kupce. Če tak račun izbira trgovec, da bi izkoristil priložnost za dajanje ponudb, mora najprej opraviti postopek preverjanja. To je ena od najpomembnejših faz, v kateri se preverjajo podatki in zanesljivost podjetja, ki želi aktivno uporabljati naše storitve. Šele po pozitivni preveritvi, ki jo izvajajo zaposleni v Merkandiju, se aktivira možnost objave oglasov. Postopek preverjanja običajno traja več ur. V primeru pozitivnega rezultata. prodajalec dobi priložnost, da predstavi svoje podjetje in izdelke, ki jih ponuja. Hkrati je treba poudariti, da je kratka predstavitev podjetja vedno vidna prijavljenim uporabnikom platforme, neposredno ob vsaki ponudbi za prodajo blaga. Poleg tega je opis danega podjetja v širšem razponu na voljo v zavihku Trgovci. Prva oprijemljiva prednost je dejstvo pozitivnega preverjanja, ki daje jasen signal morebitnim kupcem o naravi in standardih prodajalca. Popolnoma edinstvena opcija je možnost, da objavite neomejeno število ponudb. Trgovec nikakor ne more nadzorovati, preračunavati ali se bati omejitev. Za prodajalce PREMIUM na Merkandi ne obstaja tovrstna omejitev. Možnost objave neomejenega števila ponudb velja za vsako jezikovno različico, ki je na voljo na naši platformi. To pomeni, da lahko uporabnik, ki je PREMIUM prodajalec na Merkandi, objavi tako različico, za katero je registriran, kot tudi druge, brez kakršnih koli dodatnih pristojbin! dina omejitev, ki služi le udobju in udobju uporabe naše platforme, je upoštevanje načela, da mora biti objava ponudbe v poljski različici napisana v poljščini, in da lahko oglas objavite na različico, npr. v italijanščini, je mogoče samo v italijanskem jeziku itd. Ponudbe, ki jih objavljajo naši prodajalci PREMIUM, se promovirajo na različnih spletnih mestih in postavljajo v Google, kar znatno poveča zanimanje za blago določenega veletrgovca in na koncu povzroči povečanje prodajnih rezultatov. Po drugi strani pa uporabniki računa PREMIUM, ki predstavljajo skupino kupcev, dobijo razširjen obseg informacij o trgovcih na debelo Merkandi in možnost interakcije in povzetka učinkov ali poteka transakcije v obliki mnenja. Te ocene so objavljene na spletni strani prodajalca. Poleg tega so taka mnenja vidna le uporabnikom PREMIUM in le ti jih lahko uredijo. Pripombe drugih trgovcev in kupcev so odličen vir znanja iz prve roke in omogočajo vpogled v dejanski potek nakupa in vse njegove okoliščine. Zahvaljujoč dostopu do takega vira lahko uporabnik PREMIUM lažje izbere izvajalca, ker vidi mnenja ljudi, ki so že imeli priložnost sodelovati z njim.
Lastnik standardnega računa na Merkandijevi platformi ima priložnost, da uporablja naše usluge 12 mesecev. V času naročnine ima standardni uporabnik dostop do vseh kontaktnih podatkov trgovcev, ki svoje izdelke ponujajo pri nas. Ima na voljo popolne informacije o vsakem prodajalcu, poleg tega je lahko vidi tudi jezike, v katerih lahko komunicira s posameznim trgovcem. Če ima trgovec svojo spletno stran, ima možnost dodati njen naslov v svoj profil. Ta informacija je tudi na voljo registriranemu uporabniku standardnega računa. Opozoriti je treba, da dejstvo, da se baza trgovcev na naši platformi nenehno povečuje, ne ustvarja nobenih dodatnih stroškov za Standard uporabnike. Enkratna pristojbina v obliki letne naročnine jim daje pravico, da dostopajo do podatkov tako trgovcev, ki so na voljo v naši bazi na dan registracije, kot tudi v naslednjem obdobju, do zadnjega dneva veljavnosti računa. Seveda, v celotnem obdobju trajanja računa, registrirani Standard uporabniki lahko računajo na podporo in tehnično pomoč naše službe za podporo strankam.

Naša platforma Merkandi ponuja dve vrsti računov: Standard in PREMIUM. Funkcionalnost, dodeljena posameznim računom, je povezana z naravo dejavnosti naših uporabnikov.:

Standard račun Ta račun je bil zasnovan za veliko skupino kupcev, ki prek naše storitve dobijo hiter in priročen dostop do zaupanja vrednih in preverjenih trgovcev na debelo iz Evrope, ki ponujajo markirano blago od presežkov, likvidacij, zaključkov serij, razprodaj in dražb. Vsak uporabnik Standard računa ima popoln dostop do naše baze podatkov, kjer so kontaktni podatki prodajalcev, ki svoje blago ponujajo na platformi Merkandi. Kontaktne informacije so na voljo v profilu prodajalca - naslov podjetja, naslov skladišča, telefonska številka in številka mobilnega telefona, elektronski naslov ter spletna stran trgovca. Kupec lahko vzpostavi hiter in neposreden stik z veletrgovcem glede ponudbe, objavljene na platformi, lahko pa tudi predstavi svojo poizvedbo ali predlog sodelovanja.

PREMIUM račun To je račun namenjen tako uporabnikom, ki jih zanima le nakup blaga, se pravi novi dobavitelji, kot tudi uporabnikom, ki iščejo nove kupce blaga iz presežkov, likvidacij, in izterjave dolgov. Račun PREMIUM omogoča dostop do baze podatkov prodajalcev na platformi Merkandi, vendar ta baza vsebuje dodatne informacije, do katerih uporabnik standardnega računa nima dostopa. Dodatne informacije so:

- Blacklist-na seznamu so nezanesljivi prodajalci, ki so zagrešili goljufije, zlorabe, in ki so še vedno aktivni na spletu, pogosto pod spremenjenimi imeni;
- sistem mnenj-ta sistem omogoča, da uporabniki premium račun zapustiti ocene, da prodajalci na Merkandi platformo, oceniti njihovo zanesljivost in strokovnost.

Dodatna in zelo pomembna funkcionalnost računa PREMIUM je možnost prodaje, ki je omogočena vsem uporabnikom tega računa po pozitivni verifikaciji predloženih registracijskih dokumentov. Uporabnik dobi na razpolago priročni panel za dajanje neomejenega števila ponudb, skupaj s fotografijami in priponkami, kot tudi profesionalni showroom, ki vsebuje podrobne informacije v zvezi y kontaktnimi podatki in profilom prodajalca.

Vsi registrirani uporabniki platforme Merkandi lahko računajo na strokovno podporo in pomoč specializiranega osebja naše službe za podporo. Vsako poizvedbo v zvezi z našo platformo, tehničnimi težavami ali drugimi težavami, ki zadevajo naše stranke, je mogoče signalizirati prek katerega koli od naslednjih komunikacijskih kanalov: po telefonu prek Skypa po e-pošti prek klepeta Seveda je služba za stranke pripravljena v katerem koli jeziku, ki deluje na Merkandiju. Naši strokovnjaki so vam na voljo od ponedeljka do petka od 9:00 do 17: 00 (CET). Trudimo se, da se čim prej odzovemo na vaše prošnje po e-pošti. Ponavadi se odzovemo na sporočila, ki jih dobimo zunaj delovnega časa ali med prostimi dni, prvega delovnega dne. Ne smemo pozabiti, da smo tudi ljudje in si privoščimo tudi počitnice. V takih primerih boste od nas prejeli informacijo, kdaj bo na voljo naš uslužbenec, odgovoren za to jezikovno različico. Priporočamo tudi, da stopite v stik v drugem jeziku. Kolikor je mogoče, poskušamo vzpostaviti stik tudi s strankami, ki nas niso uspele kontaktirati. Vsakič, če pride do prekinitve delovanja pisarne, so ustrezne informacije o vzroku in trajanju takega dogodka vnaprej objavljene na podstrani Kontakt v vsaki jezikovni različici platforme. 
Vsak uporabnik Standard računa lahko nadgradi račun na PREMIUM v poljubnem trenutku. Kako nadgraditi na višjo vrsto računa (s Standard računa na PREMIUM račun):
1. Za nadgradnjo na višjo vrsto računa morate imeti Standard račun;
2. Morate se prijaviti na svoj račun;
3. Na domači strani uporabniškega panela boste videli gumb "Spremeni vrsto računa", na katerega bi morali klikniti;
4. Pojavile se bodo podrobnosti o spremembi, ki jih morate potrditi;
5. Po potrditvi boste premeščeni na plačilno stran;
6. Po plačilu in prenosu se vrsta računa spremeni v PREMIUM.

Če imate kakršnekoli težave s plačilom, se obrnite na oddelek za uporabniško podporo, ki je na voljo v zavihku Pišite na 
Vsak uporabnik bo prejel račun z DDV za nakup naročnine na platformi Merkandi. Vendar vedite, da se bo originalna faktura aktivirala šele, ko bomo prejeli plačilo na naš račun. Če je bil račun aktiviran na podlagi potrditve, se originalna faktura lahko pojavi šele 1 do 2 dni pozneje.
Elektronski računi so popolnoma sprejemljiviin v skladu s predpisi, ki veljajo v naši državi, vendar, če bi radi prejeli račun v papirni obliki, se, prosimo, obrnite na službo za podporo in ga bomo poslali na naslov, ki ste ga določili.
Posebna cona je rezervirana za najaktivnejše uporabnike, ki pričakujejo več in iščejo najboljše pogodbe. V tem primeru bodo uporabniki našli posebej izbrane ponudbe, ki morda niso na voljo javnosti zaradi razlogov, kot so: sporazum s proizvajalcem, ki prepoveduje objavo ponudb v javno dostopni obliki; omejitve prodaje proizvodov v nekaterih državah; cene izdelka ni mogoče objaviti; izdelek je markiran, njegova nadaljnja distribucija pa je omejena. Zgornje omejitve najpogosteje nalagajo blagovne znamke, proizvajalci ali distributerji in se o njih ne da pogajati, zato izdelkov, ki jih pokrivajo, ni mogoče ponuditi na splošno dostopnih prodajnih kanalih. V Merkandiju poznamo to posebno karakteristiko veleprodajnega trga, zato smo se odločili, da bomo zadovoljili potrebe uporabnikov z vzpostavitvijo zaprtega posebnega območja. Kupci, ki se zanimajo za to vrsto ponudbe, lahko kupijo dostop do posebnega območja prek uporabniškega panela. Po nakupu dostopa si bo uporabnik lahko ogledal posebne ponudbe na domači strani in v posameznih kategorijah. Dostop do posebnega območja velja 12 mesecev od datuma nakupa in je tesno povezan z veljavnostjo računa. Prodajalci, ki imajo blago, ki izpolnjuje enega od zgornjih pogojev, lahko svoje ponudbe objavijo v posebnem območju tako, da v obrazcu za objavo ponudb izberejo polje Ponudba, ki je vidna samo izbrani skupini uporabnikov z dostopom do posebne cone. Po objavi, take ponudbe bodo vidne le uporabnikom, ki so kupili dostop do posebnega območja. Uporabnik, ki nima dostopa do posebnega območja, lahko v njem objavi svoje ponudbe. Posebno območje je nova značilnost platforme Merkandi za kupce in prodajalce. Kupci imajo dostop do edinstvenih ponudb, ki niso objavljene na drugih portalih, prodajalci pa imajo možnost predstaviti blago, za katero veljajo omejitve prodaje in distribucije, ter stopiti v stik s kupci, ki iščejo to vrsto izdelka. Zato posebno območje popolnoma dopolnjuje bazo ponudb za proizvode, ki jih zaradi omejitev prodaje ni mogoče predstaviti na javnih veleprodajnih lokacijah.

Komentarje na platformi dajejo kupci za prodajalce. Glede na vrsto in količino lahko zgradijo zaupanje v vaše podjetje in povečajo prodajo ali prestrašijo potencialne stranke. Kako funkcionira sistem komentarjev na Merkandiju? Spodaj boste našli praktične nasvete.

Ako funkcionirajo komentari na Merkandiju?
Vsak kupec ima pravico, da pusti eno mnenje o eni zaključeni transakciji. Komentar je lahko ene od treh vrst: pozitiven, nevtralen ali negativen. V primeru prvih dveh, objava poteka takoj in trgovec je obveščen o novi objavi v svojem profilu. V primeru negativnega gre naši ekipi. Če je pravilno napisan in bomo potrdili, da je povezan s transakcijo, ga bomo prestavili v vrsto čakajočih publikacij. Vsak trgovec dobi 7 dni, da pojasni zadevo s kupcem. Če kupec v tem času obvesti o svoji želji,da ga izbriše, ga bomo izbrisali in obvestili obe strani. V nasprotnem primeru se po 7 dneh objavi in trgovec prejme obvestilo. Drugi element sistema komentarjev je bonitetna ocena prodajalca v 4 kategorijah.:
- združljivost predmeta z opisom
- stik s prodajalcem
- čas realizacije naročila
- stroški dostave
Vsaka od teh kategorij je lahko ocenjena od 1 do 5 zvezdic. Nato se povprečno mnenje vseh komentatorjev izračuna in prikaže v profilu prodajalca.

Lahko umaknem negativni komentar iz mojega profila?
Vsako mnenje se lahko izbriše, če nas kupec obvesti, da je bil spor rešen in je s trgovcem našel rešitev. V upravičenih primerih izbrišemo pripombe, ko se izkaže, da transakcija ni bila izvedena. V drugih primerih ne posredujemo v sporih v zvezi s komentarji. Vsak kupec ima možnost pustiti negativni komentar in trgovec, razen navedenih izjem, nima pravice zahtevati njegove odstranitve.

Skrb za vaš ugled in izogibanje negativnim pripombam
Negativne pripombe nedvomno negativno vplivajo na prodajo in zaupanje strank. Zato priporočamo, da vsak trgovec prejema pozitivne pripombe od prvega dne. Za ta nasvet obstaja več razlogov.:
- pozitivne pripombe povečujejo verodostojnost prodajalca
- če prejmete negativen komentar, pozitivni zmanjšajo njegovo moč in vam omogočajo, da ohranite svoj ugled na visoki ravni
- veliko pozitivnih komentarjev ustvarja več prodaje.

Kako naj spodbudim stranke, da pustijo komentar?
Nikogar ni treba spodbujati k puščanju negativnih pripomb, medtem ko v primeru pozitivnih izkušenj kupci niso tako nagnjeni k temu, da bi delili svoja mnenja. Zato predlagamo nekaj dobro znanih in preverjenih metod naših trgovcev, da bi dobili pozitivne povratne informacije:
- popust na naročilo ali naslednje naročilo
- freebies, dodan v naročilo kot zahvala za mnenje
- boljši proizvod kot nagrada za mnenje

Kaj naj naredim, ko stranka objavi nepravičen komentar?
Če je pripomba iz kakršnega koli razloga škodljiva in ne ustreza realnosti, ima vsak prodajalec možnost odgovoriti nanjo. V takšni situaciji, odgovor se bo pojavil pod komentarjem v profilu, kar bo omogočilo potencialnim kupcem, da izvejo mnenje obeh strank o poslu in vas bo zaščitilo pred brezvestnimi kupci. Treba je omeniti še eno pomembno stvar. Merkandi je platforma, ki deluje v različnih državah in v številnih jezikih. Če boste prejeli komentar, ne glede na jezik objave, ga bodo naši strokovnjaki prevedli v vse druge razpoložljive jezike. Tako trgovec po prejemu pozitivnega mnenja v eni različici prejme pozitivne pripombe v vsaki razpoložljivi različici. Seveda se enako zgodi z negativnimi in nevtralnimi pripombami. Vsem priporočamo, da s sistemom komentarjev nagradijo trgovce na debelo za profesionalno izvedene transakcije in druge opozorijo pred nepoštenimi izvajalci. Pripombe in ocena prodaje vedno prinesejo pozitivne rezultate za obe strani transakcije. Prevarali so me.

Lahko naredim še kaj, razen da objavim negativen komentar?
Zahvaljujoč temu, da verificirano prodajalce, preverjamo pristnost blaga in uporabnikom dopuščamo, da dajejo komentarje, znatno povečamo varnost transakcij na naši platformi. Vendar pa obstajajo primeri, ko prodajalci iz različnih razlogov ne izpolnjujejo pogojev naročila. V tem primeru mora prvi korak kupca biti objava negativnega komentarja v profilu prodajalca - to dejanje običajno zadostuje za uspešno izvedbo transakcije. Če pripomba ni imela pričakovanega učinka, bi kupec moral zadevo prijaviti lokalni policijski postaji. Hkrati pa bi morali imeti seznam dokumentov, ki potrjujejo vse stopnje transakcije. Več informacij o tem je na voljo v naših nasvetih glede dobre prakse med realizacijo transakcij. Ker ne posredujemo pri transakcijah med uporabniki, lahko kakršne koli ukrepe za reševanje spora sprejmemo šele po prejemu potrdila o vložitvi prijave policiji, kar je treba zahtevati med pričanjem.

Pred objavo svojih ponudb gre vsak trgovec na debelo skozi postopek preverjanja. Namen takšnega preverjanja je izboljšati vašo varnost pri opravljanju transakcij. Poleg tega preverjamo ponudbe s proizvodi z blagovno znamko, da bi potrdili pristnost in poreklo takega blaga.
Svet poskuša vse bolj digitalizirati. Z njenim napredkom je vedno več groženj. Ena najbolj popularnih groženj je Phishing.
Kaj je Phishing?
To je poskus lažiranja z oponašanjem osebe, podjetja ali institucije. Tu je nekaj primerov, kako takšne prevare delujejo:
  • Kraja podatkov za prijavo prek lažne spletne strani-zločinci naredijo enako kopijo strani, vendar na drugem spletnem naslovu. Nato pošljejomailing, ki se izdaja za zainteresirane stranke, ali pa podjetje samo z zahtevo, da se prijavi/pogleda na določeno ponudbo. V takih primerih morate biti previdni. Najlažji način, da se izognete takšnemu dogodku, je, da pogledate v naslovno vrstico, ko se prijavite. Če je drugačen od merkandi.pl ali druge merkandi domene, prosimo, prenehajte s prijavo, pojdite na spletno stran Merkandija in prijavite situacijo oddelku za podporo strankam takoj. Prav tako velja omeniti, da zločinci pogosto uporabljajo vse vrste trikov, da bi domena izgledala kot prvotna. Primeri: Merkondi.si ali merkandi.si.imedomene.com. V prvem primeru smo videli slovnične napake v imenu, ki je enostaven za spregledati, in v drugem, poddomeno, ki je enaka kot domena, vendar pa ni Merkandi domena.
  • Kraja podatkov po e-pošti - kriminalci pošiljajo e-pošto z domene, podobne korporativni, zahtevajo geslo za prijavo, pošiljanje dokumentov itd. Pri tem skrbijo za podrobnosti-pošiljajo obrazce sporočila, ki jih stran dejansko uporablja, in podpise agentov uporabniške podpore. Vedno preverite, kdo je pošiljatelj, preden odgovorite na e-pošto z zahtevo za občutljive podatke- vsi naši agenti uporabljajo samo naslove v domeni merkandi - info@merkandi.domene.
To sta le dva primera najbolj priljubljenih napadov. Zagotovo jih je več in vsak od njih ima lahko svoje različice, ki so odvisne samo od ustvarjalnosti in iznajdljivosti kriminalcev. Zaradi vedno večjih groženj smo se odločili, da bomo uporabili proaktivno rešitev v obliki obvezne dvofaktorske prijave na račun. Ko se poskusite prijaviti, boste po vnosu uporabniškega imena in gesla pozvani, da vnesete aktivacijsko kodo, ki bo poslana na vaš e-poštni naslov. Tako tudi v primeru izgube podatkov za prijavo kriminalec ne bo mogel v vaš račun. A to res potrebujem? Na mojem računu ni nič zanimivega. Mnogi ljudje so prepričani, da zločinci ne bodo zainteresirani za njihov račun. To ni resnica iz dveh razlogov: Če ste trgovec, lahko vaš račun vsebuje občutljive podatke, kot so podatki o kupcih in transakcijah. Te podatke lahko uporabi zločinec za nadaljnji napad ali izsiljevanje. Ne pozabite, da so sedanja pravila GDPR določena tudi za vsakega podjetnika, da bi zaščitil to vrsto podatkov na najboljši možni način. Vaš račun je lahko uporabljen za koordiniran napad na druge ljudi. Kriminalec z vašega računa lahko pošlje informacije in sporočila vašim strankam v vašem imenu. Na ta način lahko na primer objavi ponudbe in nato zainteresirane stranke prosi, naj naročilo plačajo na njegov račun. Čeprav ljudi ne varate vi, s tem izgubljate ugled vašega podjetja in lahko nastanejo težave z zakonodajo, saj ste do razjasnitve zadeve tisti, ki ste od strank izsiljevali denar. Moji podatki so bili ukradeni, kaj naj naredim? Takoj obvestite podporo Merkandija, spremenite svoje geslo računa Merkandi in preverite, če nihče ni spremenil vašega e-poštnega naslova v nastavitvah računa. Če uporabljate geslo za prijavo v Merkandi tudi drugje - spremenite ga tudi drugje. Pomembna opomba Dvofaktorska prijava ne ščiti-je dodatna stopnja zaščite, ki povečuje varnost, ne zagotavlja pa 100-odstotne varnosti. Vdor v račun s pomočjo ukradenih podatkov je veliko težji, medtem ko obstajajo metode lažnega predstavljanja, ki zavajajo tudi potrditveno kodo, zato vseeno preverite spletna mesta, na katerih se prijavite, zaradi morebitne kraje podatkov. Tim Merkandi stalno dela na varnosti podatkov in uporabniških računov ter uvaja nove značilnosti.
elo dobra poslovna praksa, zlasti za prodajalce, je ponuditi storitve za stranke na najvišji ravni. Ena izmed najpogostejših napak v veleprodajni industriji je ignoriranje odgovorov na sporočila kupcev/prodajalcev. Merkandi je mednarodna platforma, kjer veliko pozornost namenjamo pravilnim stikom in poslovnim odnosom med uporabniki. Da bi zagotovili visoko raven storitev, poskrbimo za kazalnike in statistične podatke odzivov na sporočila. Tako boste od nas lahko prejeli obvestila, če bodo v vašem panelu neodgovorjena sporočila. Zakaj to počnemo? Da bi vas obvestili o neprebranih sporočilih-včasih sporočila končajo v spamu, so spregledana, vi pa tega ne opazite. Poskrbeli bomo, da vam ne bo ušlo nobeno sporočilo. Da bi vas naučili dobrih poslovnih praks-veliko ljudi se ne zaveda, da ne odzivanje na sporočila lahko negativno vpliva na njihovo poslovanje. Poskušamo pojasniti, zakaj je odziv na sporočila tako pomemben. Da povečate prodajo - če danes ne odgovorite uporabniku, ga čez en teden vaša ponudba morda ne bo zanimala. Da bi povečali prodajo, morate postreči vsem. Zakaj je to pomembno? Predstavljajte si, da vodite trgovino. Stranka pride in vas nekaj vpraša. Kolikokrat ste se znašli v situaciji, ko se prodajalec pretvarja, da stranke ne vidi? Mi se nismo še srečali s takšno situacijo, zakaj bi torej moralo biti drugačno pri spletnem trgovanju? Kot smo že omenili, če stranka danes ne dobi odgovora, potem naslednjič morda sploh ne bo pisala. Bolje je, da odpišemo: Me ne zanima, Ne, hvala, itd.- kot da sploh ne odgovorimo. Taka kratka informacija vam bo vzela nekaj sekund, vendar ne bo odgnala stranke tako, kot pomanjkanje odziva. Lahko zahtevamo odgovor? Ne moremo, ker je naš cilj informiranje in povečanje odziva med uporabniki. Ne moremo vas prisiliti, da se odzovete, vendar vas bomo vedno kontaktirali v primeru neodgovorjenih sporočil. Če ne dobimo vašega odgovora, bomo vztrajali pri stiku. Če ne dobimo vašega odgovora v dveh tednih, si pridržujemo pravico, da onemogočimo funkcijo prodaje na vašem računu.

Grožnje na internetu postajajo vse pogostejše, in phisherji postajajo vse bolj inteligentni. Vendar pa lahko znatno izboljšate svojo spletno varnost z upoštevanjem nekaterih osnovnih pravil: Merkandi nikoli ne zahteva gesla za uporabniški račun, gesla za e-pošto ali druge storitve; Vedno preverite, če se prijavljate v domeno merkandi (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr) in da je stran za logiranje zavarovana s certifikatom; Vedno preverite, ali je bilo prejeto sporočilo poslano s pravilne domene merkandi (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr itd.). Nikoli ne pošiljamo sporočil z drugih naslovov.; V primeru dvoma v zvezi z pristnostjo prejetega sporočila prosimo, da takoj pokličete našo podporno ekipo. Če je mogoče, nam prosim pošljite sporočilo, ki ste ga prejeli na info@merkandi.si da ga verificiramo. Če ste žrtev phishinga, to takoj sporočite naši ekipi. Kaj je phishing in kako deluje? Phishing je poskus kraje podatkov, v katerem se zločinec izdaja za podjetje ali drugo osebo. V takih primerih poslana sporočila najpogosteje vsebujejo informacije o blokiranju računa, deaktivaciji nekaterih funkcij, neizpolnjevanju naročila itd. in povezavo za izvedbo te akcije. Ta povezava najpogosteje vodi do mesta, ki je enako izvirniku, dejansko pa je le kopija na popolnoma drugem naslovu. Takšna stran običajno zahteva, da se prijavimo in na ta način izsili podatke. Primer take strani je spodaj:

 

Kako je to mogoče preprečiti?
Preveri domeno. Če se domena razlikuje od domen merkandi (merkandi.pl, merkandi.com, merkandi.fr, merkandi.com itd.), se ne prijavite! Preverite, ali je povezava na lokaciji šifrirana-na levi strani mora biti ključavnica z veljavnim potrdilom. Če vam brskalnik pove, da stran ni zaščitena, se ne prijavite!

Podatke o prijavi sem dal na lažno spletno stran. Kaj naj naredim? Takoj pokličite našo podporo strankam za pomoč. Hkrati priporočamo, da naredite naslednje:

  • Spremenite geslo za račun Merkandi.
  • Če ste uporabili isto geslo na drugih portalih ali spletnih straneh, priporočamo, da ga spremenite.
  • Odjavite se iz drugih sej na drugih napravah.

Da bi zagotovili čim večji doseg in število potencialnih strank, so vse ponudbe, objavljene na Merkandiju, samodejno prevedene. Načelo delovanja je preprosto - ob objavi ponudbe prodajalec izpolni opise v jezikih, v katerih to zmore, za vse ostale jezike pa se prevodi samodejno opravijo v 24 urah.

 

Odjava samodejnih prevodov

To funkcionalnost smo uvedli zaradi številnih prošenj in vprašanj uporabnikov. Če ste torej prodajalec na Merkandi in iz kakršnega koli razloga ne želite, da se vaše ponudbe samodejno objavljajo v drugih jezikih, se preprosto obrnite na našo službo za pomoč uporabnikom, da deaktivirate možnost samodejnega prevajanja ponudb. Če gre samo za eno ponudbo, je dovolj, da na seznamu ponudb izberete polje za urejanje in odstranite naslov, opis in oznake iz jezika, ki ga želite preklicati. Ko shranite spremembe, bo samodejni prevod izbrisan.

 

Prednosti avtomatskega prevajanja ponudb

S časom postaja trgovanje vedno lažje. Trgovanje z drugimi državami, predvsem znotraj Evropske unije, je postalo izjemno preprosto. Zato smo za izpolnitev pričakovanj kupcev, ki iščejo blago, ne glede na državo izvora, in v podporo prodajalcem, ki iščejo nove prodajne trge, ustvarili funkcionalnost avtomatskega prevajanja ponudb. Ponudbe so prevedene z orodji, kot so Google Translate, Yandex in DeepL, da se zagotovi najboljša kakovost in rezultati.

 

Potrebujete pomoč?

Brezplačno glasilo

Dnevno obveščanje o novih izdelkih in novostih o Merkandiju.