APRIL SAVINGS
-40%
Za 1 leto REGISTRACIJA in PODALJŠANJE
promocij ni mogoče združevati

Najboljše ponudbe stock iz 150 držav

Več kot 100 000 zadovoljnih uporabnikov

Ponudbe cenejše do 90 & # 37; izhodiščna cena

Neposreden stik s preprodajalci in veletrgovci

B2B v primerjavi z B2C trgovino - ena črka, veliko razlik

B2B v primerjavi z B2C trgovino - ena črka, veliko razlik

Čeprav sta okrajšavi B2B in B2C zelo podobni, vseeno opisujeta dve različni panogi trgovanja. B2C ni nič drugega kot trgovina na drobno, medtem ko je B2B-veleprodaja, pa tudi uvoz in izvoz. V B2C trgovini so stranke trgovinske pogodbe trgovec in potrošnik, v trgovini B2B -podjetja. Kakšne so posledice tega? 1. Varstvo pravic kupca Pri trgovanju B2C se uporablja zaradi močnejšega položaja trgovca v odnosu do potrošnika. Zato med drugim pravica do vračila blaga v 14 dneh brez navedbe razloga, če je nakup potekal zunaj prostorov podjetja (torej predvsem prek spleta). Pri trgovanju B2B se takšna pravila ne uporabljajo-nobena od pogodbenih strank ni potrošnik. Prodajalec lahko seveda sprejme vračilo, vendar to ni njegova obveznost-velja razmisliti pri oddajanju naročila. Edina izjema so razmere, v katerih podjetnik kupi blago za namen, ki ni povezan z njegovimi dejavnostmi. Z drugimi besedami, če kupite izdelek za nadaljnjo prodajo, potem niste potrošnik, in niste upravičeni do vračila. 2. Vrednost transakcije Povprečna vrednost naročila pri trgovanju B2B je veliko višja kot v B2C. To ustvarja številne posledice, najpomembnejše pa je vprašanje varnosti transakcij. Veliko prikladnih in varnih plačilnih metod, ki jih trgovci na drobno poznajo, se ne uporablja v veleprodajni trgovini. Za to obstajajo še drugi, o katerih lahko preberete tukaj.""https://merkandi.pl/articles/jak-zadbac-o-wieksze-bezpieczenstwo-transakcji-w-handlu-hurtowym"">Varne_transakcije. 3. Metode finalizacije Trgovina na drobno je vse pogosteje e-commerce- spletna prodaja. Medtem ko tradicionalna prodaja verjetno nikoli ne bo izginila, se vrednost spletnega trgovanja vsako leto povečuje. V B2B, veliko bolj zaželena metoda za dokončanje posla je, da obiščete sedež prodajalca, določite pogoje na kraju samem, ali prejmete blago neposredno iz skladišča. Čeprav se oblike komunikacije spreminjajo, se precej kupcev in prodajalcev še vedno raje srečuje oči v oči, kot da bi dokončali posel na spletu. 4. Prevoz in dostava Na B2C trgu prevladuje model, v katerem trgovec organizira prevoz blaga potrošniku. Vsaka druga situacija je popolnoma nezaslišana. V trgovini B2B je drugače-nekateri prodajalci lahko organizirajo prevoz, drugi ne. Zato morate natančno prebrati opise transakcij in vprašati o tem elementu transakcije. Lahko vam koristijo Incoterms-mednarodna trgovinska pravila, ki jih lahko preberete tukaj o ""https://merkandi.pl/articles/incoterms-czyli-miedzynarodowe-reguly-handlu "" > Incoterms. 5. Davek na dodano vrednost DDV plača končni prejemnik. Če kupiš, na primer, TV za dom, si ga plačaš. Če kupite TV za nadaljnjo prodajo,bo vaša stranka sčasoma plačala DDV. To je še posebej pomembno, ko gre za nakup v EU - kot zavezanec za DDV, boste imeli priložnost, da kupite izdelek z ničelno stopnjo, če je prodajalec je tudi plačnik tega davka. Tu lahko preberete več o DDV. "https://merkandi.pl/articles/wszystko-co-musisz-wiedziec-o-vat-ue-w-zakupach-hurtowych" > DDV EU. Kot lahko vidite, ni veliko razlik med B2B in B2C - je pa vredno vedeti o njih, da bi se izognili nesporazumom, ko se ukvarjate s trgovci na debelo, proizvajalci in distributerji.

Avtor:
Merkandi-platforma za trgovino B2B

Merkandi-platforma za trgovino B2B

Merkandi je mednarodna veleprodajna platforma za blago, ponujeno tako v redni prodaji na debelo kot tudi iz sodnih izvršb, presežkov proizvodnje in zalog, likvidacije podjetij, vračil potrošnikov itd.

Prejšnji vnos Naslednji vnos
Brezplačno glasilo

Dnevno obveščanje o novih izdelkih in novostih o Merkandiju.