FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Za 1 leto REGISTRACIJA in PODALJŠANJE
promocij ni mogoče združevati
23 Število preostalih paketov

Najboljše ponudbe stock iz 150 držav

Več kot 100 000 zadovoljnih uporabnikov

Ponudbe cenejše do 90 & # 37; izhodiščna cena

Neposreden stik s preprodajalci in veletrgovci

Dva enostavna koraka za povečanje števila pozitivnih mnenj

Dva enostavna koraka za povečanje števila pozitivnih mnenj

Dobro znano dejstvo je, da ljudje rajši delijo negativne kritike na spletu. Ko je vse v redu, najpogosteje naročnik ali izvajalec preprosto molči, ob predpostavki, da drugih v bistvu nima o čem obveščati. Ko pa gre kaj narobe, takoj se pripravljajo za pisanje. Kjer koli lahko mnenja odločilno vplivajo na razvoj prodaje, je vredno spodbuditi zadovoljne stranke, da objavijo mnenja o vašem podjetju. Kako naj to naredite? 1. Vprašajte. Včasih je najpreprostejša rešitev najboljša. Če do zdaj niste imeli navade prositi svoje kontrahente ali stranke, da ocenijo transakcijo s vami, potem kar začnite. Veliko ljudi bo napisalo vsaj nekaj toplih besed o vas, če boste prišli ven s pobudo in jih prosili zanjo. 2. Ponudite darilo. To bi morala biti gesta hvaležnosti za uspešno transakcijo in njihov čas. To je lahko popust za naslednje naročilo ali dodatnih nekaj kosov izdelka, ki jih kupec pogosto naroči. Take geste so res dobro sprejete, ker potrdijo, da resnično cenite mnenje vaših pogodbenikov. Iz naših izkušenj na Merkandiju je jasno, da mnenja pomembno vplivajo na odločitve strank. Zato ne zanemarite tega elementa storitve in skušajte od zadovoljnih strank dobiti pozitivne povratne informacije-to bo zagotovo povzročilo nadaljnje uspešne transakcije.

Avtor:
Merkandi-platforma za trgovino B2B

Merkandi-platforma za trgovino B2B

Merkandi je mednarodna veleprodajna platforma za blago, ponujeno tako v redni prodaji na debelo kot tudi iz sodnih izvršb, presežkov proizvodnje in zalog, likvidacije podjetij, vračil potrošnikov itd.

Prejšnji vnos Naslednji vnos
Brezplačno glasilo

Dnevno obveščanje o novih izdelkih in novostih o Merkandiju.