FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Za 1 leto REGISTRACIJA in PODALJŠANJE
promocij ni mogoče združevati
14 Število preostalih paketov

Najboljše ponudbe stock iz 150 držav

Več kot 100 000 zadovoljnih uporabnikov

Ponudbe cenejše do 90 & # 37; izhodiščna cena

Neposreden stik s preprodajalci in veletrgovci

Politika vračil

Hvala, ker ste izbrali Merkandi. Našim strankam se trudimo zagotoviti odlične storitve in izdelke. Vzemite si trenutek in se seznanite z našo politiko vračil, ki opisuje pogoje in določila glede vračil za naše storitve in naročnine.

1. Pregled politike vračil in izjeme

Merkandi deluje v skladu s strogo politiko brez vračil tako za enkratne storitve kot za naročnine.

a. Izjeme: Naslednje izjeme veljajo, kadar je stranka morda upravičena do vračila:

  • Če storitev ni opravil Merkandi.
  • Če je Merkandi zavrnil izvedbo storitve, razen zavrnitve aktivacije prodajne opcije.
  • V primeru tehničnih okvar na strani Merkandi, ki stranki onemogočajo dostop ali uporabo storitev.

b. Scenariji brez možnosti vračila: Stranka ni upravičena do vračila v naslednjih primerih:

  • Neodziv ene od strank ali ponudnika storitev iz katerega koli razloga, na primer: neodziv na sporočilo, poslano naročilo ali ponudbo za nakup.
  • Srečanje s težavami s katero koli stranko, ki sodeluje pri transakciji.(Merkandi ni posrednik pri transakcijah. Morebitne zahtevke do stranke v transakciji je treba rešiti neposredno z veletrgovcem in/ali kupcem)
  • Stranka si je premislila po aktivaciji storitev.
  • Potem ko je stranka na kakršen koli način uporabila storitve Merkandija, na primer: dostopala do kontaktnih podatkov dobavitelja, vzpostavila stik prek katerega koli predvidenega sredstva, uporabila storitev iskanja blaga in ni dobila pričakovanih rezultatov.

2. Samodejno podaljšanje naročnine

Nekateri naši naročniški načrti so nastavljeni za samodejno zaračunavanje na mesečni ali četrtletni osnovi. Stranke, vključene v te načrte, bodo samodejno zaračunane v skladu z izbranim obračunskim ciklom. Vendar pa lahko svojo naročnino prekličete kadar koli pred naslednjim obračunskim ciklom, da preprečite nadaljnje bremenitve. Po preklicu boste še naprej imeli dostop do funkcij naročnine do konca trenutnega obračunskega obdobja.

3. Preklic naročnine

Stranke imajo možnost, da naročnino kadar koli prekličejo na svoji nadzorni plošči. Če se odločite za preklic naročnine, boste še naprej imeli dostop do funkcij računa Merkandi do konca trenutnega naročniškega obdobja. Po izteku naročniškega obdobja ne boste imeli več dostopa do računa.

4. Blokirani ali deaktivirani računi

Upoštevajte, da če je bil uporabniški račun blokiran ali deaktiviran zaradi kršitve naših pogojev uporabe ali pravilnikov, ni upravičen do vračila.

5. Kontaktirajte nas

Za kakršna koli vprašanja, pomisleke ali pomoč v zvezi z vračili, odpovedmi ali naročninami se obrnite na našo skupino za pomoč strankam. Če želite stopiti v stik z nami, obiščite razdelek za stike na naši spletni strani.

6. Spremembe politike

Merkandi si pridržuje pravico, da kadar koli spremeni, dopolni ali posodobi to politiko vračila. Spremembe pravilnika bodo začele veljati z objavo na naši uradni spletni strani.

Z nakupom naših storitev ali naročanjem na naše storitve potrjujete in se strinjate, da boste upoštevali pogoje, opisane v tem pravilniku o vračilu.

Brezplačno glasilo

Dnevno obveščanje o novih izdelkih in novostih o Merkandiju.