FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Za 1 leto REGISTRACIJA in PODALJŠANJE
promocij ni mogoče združevati
23 Število preostalih paketov

Najboljše ponudbe stock iz 150 držav

Več kot 100 000 zadovoljnih uporabnikov

Ponudbe cenejše do 90 & # 37; izhodiščna cena

Neposreden stik s preprodajalci in veletrgovci

Kako so oglasi postavljeni in razvrščeni?

Vsak dan se na Merkandiju pojavi na tisoče novih ponudb. Vsak prodajalec bi si želel, da bi bile njegove ponudbe čim višje, kupci pa bi želeli, da bi bili oglasi čim bolj prilagojeni njihovim potrebam. Zato se moramo odločiti. Te izbire so strogo odvisne od razdelka, za katerega veljajo. Spodaj je navedeno, kako filtriramo in razvrščamo ponudbe.

  • Pri iskanju - ponudbe so predstavljene glede na iskalno ujemanje glede na vneseno frazo. Pri razvrščanju vrstnega reda ponudb se upoštevajo naslednji elementi:
    • iskalna fraza - izračun vrednosti definirane fraze za ime in vsebino izdelka z uporabo algoritma BM25;
    • promocija - ali je ponudba promocijska (ne glede na vrsto promocije);
    • ali je ponudba v ekskluzivni coni – tovrstne ponudbe so višje na seznamu;
    • datum objave ali osvežitve (kateri je zadnji);
    • stanje ponudbe - aktivne so zgoraj, sveže potečene čisto na koncu.
  • Baza izdelkov, Ekskluzivna cona, razdelek "Zaloge", seznami ponudb posameznega veletrgovca - ponudbe so predstavljene od najnovejše do najstarejše po datumu objave. Upoštevani so samo aktivni oglasi. Nobeni dodatni dejavniki ne vplivajo na uvrstitev.
  • Razdelek Top ponudbe, Kategorija/podkategorija - ponudbe so predstavljene glede na funkcijo ocenjevanja. Upoštevani elementi so:
    • promocija - ali je ponudba promocijska (ne glede na vrsto promocije);
    • ali je ponudba v ekskluzivni coni – tovrstne ponudbe so višje na seznamu;
    • datum objave ali osvežitve (kateri je zadnji);
    • stanje ponudbe - aktivne so zgoraj, sveže potečene čisto na koncu.
  • Sekcija »Najbolj priljubljene ponudbe« - predstavljenih je 6 najpogosteje prikazanih ponudb zadnjih 30 dni, razvrščenih po številu ogledov.

Poleg tega so v seznamih prikazane promocijske ponudbe. Merkandi ponuja uporabnikom naslednje oblike promocije ponudb:

  • Najboljša ponudba tedna -Ponudba je prikazana na domači strani v posebnem delu. Razdelek lahko vsebuje do 10 ponudb hkrati in so prikazane rotacijsko. Če ni ponudb, ki jih promovirajo uporabniki, so predstavljene najbolj priljubljene ponudbe.
  • Top ponudba v kategoriji - ponudba je prikazana v posebnem delu nad seznamom. 5 ponudb je prikazanih v krožečem formatu. Promocija poteka v obeh kategorijah in podkategorijah. Če ni promoviranih ponudb - razdelek ni viden.
  • Posebnost na Merkandi - ponudba je v oglasih prikazana tako, da je označena z barvo. Ta oblika promocije nima količinskih omejitev.
  • Označi v kategoriji - ponudba je prikazana na vrhu seznama kategorij in podkategorij, vendar se to izvede z vsiljevanjem višje vrednosti. To pomeni, da ni nujno, da je ponudba vedno na vrhu - to je odvisno od števila ponudb, promoviranih s to možnostjo, in od dobljenega rezultata ujemanja ob upoštevanju algoritma razvrščanja, omenjenega v prejšnjem razdelku. Ta oblika promocije ne vsebuje nobenih količinskih omejitev.

Promocijo ponudb izvajajo prodajalci, ki kupujejo promocije iz razpoložljivih možnosti na platformi. Poleg tega Merkandi brezplačno promovira ponudbe, ki so priljubljene in veljajo za zanimive ter dragocene za stranke.

Brezplačno glasilo

Dnevno obveščanje o novih izdelkih in novostih o Merkandiju.