FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Za 1 leto REGISTRACIJA in PODALJŠANJE
promocij ni mogoče združevati
23 Število preostalih paketov

Najboljše ponudbe stock iz 150 držav

Več kot 100 000 zadovoljnih uporabnikov

Ponudbe cenejše do 90 & # 37; izhodiščna cena

Neposreden stik s preprodajalci in veletrgovci

Ali moram odgovarati na sporočila v servisu?

elo dobra poslovna praksa, zlasti za prodajalce, je ponuditi storitve za stranke na najvišji ravni. Ena izmed najpogostejših napak v veleprodajni industriji je ignoriranje odgovorov na sporočila kupcev/prodajalcev. Merkandi je mednarodna platforma, kjer veliko pozornost namenjamo pravilnim stikom in poslovnim odnosom med uporabniki. Da bi zagotovili visoko raven storitev, poskrbimo za kazalnike in statistične podatke odzivov na sporočila. Tako boste od nas lahko prejeli obvestila, če bodo v vašem panelu neodgovorjena sporočila. Zakaj to počnemo? Da bi vas obvestili o neprebranih sporočilih-včasih sporočila končajo v spamu, so spregledana, vi pa tega ne opazite. Poskrbeli bomo, da vam ne bo ušlo nobeno sporočilo. Da bi vas naučili dobrih poslovnih praks-veliko ljudi se ne zaveda, da ne odzivanje na sporočila lahko negativno vpliva na njihovo poslovanje. Poskušamo pojasniti, zakaj je odziv na sporočila tako pomemben. Da povečate prodajo - če danes ne odgovorite uporabniku, ga čez en teden vaša ponudba morda ne bo zanimala. Da bi povečali prodajo, morate postreči vsem. Zakaj je to pomembno? Predstavljajte si, da vodite trgovino. Stranka pride in vas nekaj vpraša. Kolikokrat ste se znašli v situaciji, ko se prodajalec pretvarja, da stranke ne vidi? Mi se nismo še srečali s takšno situacijo, zakaj bi torej moralo biti drugačno pri spletnem trgovanju? Kot smo že omenili, če stranka danes ne dobi odgovora, potem naslednjič morda sploh ne bo pisala. Bolje je, da odpišemo: Me ne zanima, Ne, hvala, itd.- kot da sploh ne odgovorimo. Taka kratka informacija vam bo vzela nekaj sekund, vendar ne bo odgnala stranke tako, kot pomanjkanje odziva. Lahko zahtevamo odgovor? Ne moremo, ker je naš cilj informiranje in povečanje odziva med uporabniki. Ne moremo vas prisiliti, da se odzovete, vendar vas bomo vedno kontaktirali v primeru neodgovorjenih sporočil. Če ne dobimo vašega odgovora, bomo vztrajali pri stiku. Če ne dobimo vašega odgovora v dveh tednih, si pridržujemo pravico, da onemogočimo funkcijo prodaje na vašem računu.

Potrebujete pomoč?

Brezplačno glasilo

Dnevno obveščanje o novih izdelkih in novostih o Merkandiju.