Prijavite se na BREZPLAČNO glasilo – bodite na tekočem!
Ne zamudite dnevnih informacij o novih izdelkih in novicah na Merkandi. Za začetek ob registraciji pridobite kodo za popust.
Merkandi je mednarodna platforma za trgovanje na debelo, ki združuje kupce in prodajalce likvidacijskih delnic, delnic v stečaju, presežnih delnic itd. z vsega sveta. Vsak obiskovalec ima popoln dostop do ponudbe v Merkandiju, vendar se mora za ogled kontaktnih podatkov veletrgovcev prijaviti v svoj uporabniški račun ali ustvariti novega. Ponujamo tudi možnost včlanitve v naše dnevne novice, ki vključujejo najnovejše ponudbe. Naročanje na naše glasilo je brezplačno.
Če želite dobiti možnost kontaktiranja veletrgovcev, morate ustvariti račun pri Merkandi. Izbirate lahko med dvema različnima vrstama uporabniških računov: STANDARD in PREMIUM. Seveda vam bosta oba omogočila dostop do kontaktnih podatkov prodajalcev, če želite izvedeti več o značilnostih vsakega od njih, pa pojdite na razdelek REGISTRACIJA na naši spletni strani.
Ko ustvarite račun in plačate naročnino, bo vaš uporabniški račun aktiviran in bo ostal aktiven eno leto.
STANDARD uporabniki imajo dostop do podatkovne baze veletrgovcev in jih lahko neposredno kontaktirajo. Poleg podatkovne baze so kontaktni podatki veletrgovcev prikazani tudi ob njihovi ponudbi, tako da jih lahko uporabniki kontaktirajo med pregledovanjem ponudbe, objavljene na Merkandiju.
PREMIUM uporabniki imajo poleg kontaktnih podatkov veletrgovcev dostop tudi do mnenj o veletrgovcih in črne liste dobaviteljev. Poleg tega je za začetek ponudbe izdelkov v Merkandiju potreben PREMIUM račun. Ta funkcija je na voljo samo tistim podjetjem, ki bodo opravila naš postopek preverjanja. Ko je uporabnik preverjen, lahko izpiše ponudbe, profil njegovega podjetja pa je na voljo drugim uporabnikom Merkandija.
Za vsa dodatna vprašanja se obrnite na našo skupino za pomoč strankam.
PREMIUM račun je vodilna ponudba trgovalne platforme Merkandi. Lastnosti te vrste članstva so zelo uporabne tako za kupce kot za prodajalce.
Najpomembnejša lastnost za prodajalce pa je seveda možnost uvrstitve svojih izdelkov na Merkandi. Za aktiviranje te možnosti mora oseba najprej poslati dokumente svojega podjetja. Za vsakega potencialnega prodajalca je najpomembnejše, da nam pošlje najbolj ažurne dokumente podjetja, saj takoj, ko jih prejmemo, začnemo s postopkom preverjanja. Očitno nam bo le pozitiven rezultat verifikacije omogočil aktiviranje prodajnih možnosti za člana.
V večini primerov postopek preverjanja traja nekaj ur, včasih pa lahko traja tudi 2-3 delovne dni. Dokumenti, ki jih potrebujemo, so v bistvu potrdilo o DDV/davčni registraciji podjetja in dokument o registraciji podjetja.
Kot rezultat pozitivne verifikacije bo imel prodajalec izdelan profil podjetja in bo lahko začel z navajanjem ponudb na Merkandiju. Ne pozabite, da si bodo profil podjetja lahko ogledali samo drugi člani platforme. Njegova kratka različica bo predstavljena tik ob ponudbah, polna pa bo na voljo v bazi veletrgovcev (razdelek »Veleprodaja« na spletni strani Merkandi).
1. Osnovna prednost je dejstvo, da je podjetje uvrščeno med ostala pri nas preverjena podjetja.
2. Druga možnost je seznam 50 ponudb v računu Premium
3. Vsak prodajalec lahko navede ponudbe v vseh jezikovnih različicah Merkandija. Tudi ta možnost je brez dodatnih stroškov. Edina pomembna stvar pri tej funkciji je dejstvo, da če želite ponudbo navesti v drugi jezikovni različici Merkandija, jo morate prevesti v ta jezik, tj. če želite svojo ponudbo navesti v italijanski jezikovni različici, najprej ga je treba prevesti v italijanščino.
4.Ponudbe, navedene v Merkandiju, se promovirajo na drugih spletnih mestih. Poleg tega promoviramo ponudbe tudi v rezultatih iskanja Google. To močno izboljša odzivnost in poveča obseg prodaje veletrgovca.
5.PREMIUM člani imajo tudi dostop do sistema mnenj. Kot kupec lahko nato naredite kratek povzetek transakcije z določenim veletrgovcem in preberete mnenja drugih uporabnikov o veletrgovcih.
6. Samo člani PREMIUM imajo dostop do sistema mnenj.
7. Mnenja so zelo pomemben vir znanja o trgovcih na debelo. Navajajo jih neposredno drugi kupci, ki so člani Merkandija. Morda bodo v veliko pomoč pri dokončni odločitvi o nakupu izdelkov pri določenem veletrgovcu, izpostavijo pa tudi nekaj pomembnih informacij o veletrgovcih.
Merkandi veleprodajna platforma vam ponuja dve osnovni vrsti uporabniških računov: STANDARD in PREMIUM. Značilnosti obeh so strogo povezane s potrebami in zahtevami uporabnikov.
STANDARDNI račun
Ta račun je bil ustvarjen za tiste uporabnike, ki potrebujejo preprost in udoben dostop do preverjenih evropskih veletrgovcev rednih izdelkov in likvidacijskih zalog, končnih zalog, zalog v stečaju in presežnih zalog. Uporabnik STANDARD ima popoln dostop do baze veledrogeristov, kjer najde kontaktne podatke veledrogeristov iz Merkandija. Vse te kontaktne podatke je mogoče najti v profilu trgovca na debelo in vključujejo naslov podjetja, naslov skladišča, telefonske številke in številke mobilnih telefonov, e-poštne naslove in URL spletnega mesta trgovca na debelo. Kupec tako lahko hitro komunicira z veletrgovcem in ga povpraša o določeni ponudbi, mu pošlje lastno povpraševanje ali kakšen drug poslovni predlog.
PREMIUM račun
To vrsto računa lahko uporabljajo tako kupci kot prodajalci veleprodajnih izdelkov, zaključnih zalog, presežnih zalog in razprodajnih zalog. Tako kot račun STANDARD vam tudi PREMIUM omogoča dostop do podatkovne baze veletrgovcev, vendar to vključuje tudi nekatere dodatne informacije, ki uporabnikom STANDARDA niso na voljo.
Te dodatne informacije vključujejo:
- Črna lista veletrgovcev - seznam nezanesljivih veletrgovcev, ki so zagrešili goljufije ali zlorabe. Večina jih še vedno aktivno išče nove žrtve na spletu pod spremenjenimi imeni podjetij.
- Sistem mnenj - PREMIUM uporabniki lahko dodajajo mnenja o veletrgovcih in ocenjujejo posle z njimi, vključno z njihovo zanesljivostjo in stopnjo strokovnosti.
Druga zelo pomembna lastnost PREMIUM računa je možnost objavljanja ponudb na Merkandi. Možnosti prodaje so na voljo tistim PREMIUM članom, ki bodo svoja podjetja verificirali pri nas. Ko je preverjen, lahko uporabnik navede ponudbe z intuitivno in za uporabo preprosto funkcijo »Dodaj ponudbo«. Za vsako ponudbo lahko uporabnik naloži tudi slike in datoteke. Končno ima vsak prodajalec profesionalen razstavni prostor, kjer si lahko kupci ogledajo nekaj podrobnih informacij o njegovem podjetju, vključno s kontaktnimi podatki njegovega prodajnega oddelka.
Komentarje na platformi dajejo kupci za prodajalce. Glede na vrsto in količino lahko zgradijo zaupanje v vaše podjetje in povečajo prodajo ali prestrašijo potencialne stranke. Kako funkcionira sistem komentarjev na Merkandiju? Spodaj boste našli praktične nasvete.
Ako funkcionirajo komentari na Merkandiju?
Vsak kupec ima pravico, da pusti eno mnenje o eni zaključeni transakciji. Komentar je lahko ene od treh vrst: pozitiven, nevtralen ali negativen. V primeru prvih dveh, objava poteka takoj in trgovec je obveščen o novi objavi v svojem profilu. V primeru negativnega gre naši ekipi. Če je pravilno napisan in bomo potrdili, da je povezan s transakcijo, ga bomo prestavili v vrsto čakajočih publikacij. Vsak trgovec dobi 7 dni, da pojasni zadevo s kupcem. Če kupec v tem času obvesti o svoji želji,da ga izbriše, ga bomo izbrisali in obvestili obe strani. V nasprotnem primeru se po 7 dneh objavi in trgovec prejme obvestilo. Drugi element sistema komentarjev je bonitetna ocena prodajalca v 4 kategorijah.:
- združljivost predmeta z opisom
- stik s prodajalcem
- čas realizacije naročila
- stroški dostave
Vsaka od teh kategorij je lahko ocenjena od 1 do 5 zvezdic. Nato se povprečno mnenje vseh komentatorjev izračuna in prikaže v profilu prodajalca.
Lahko umaknem negativni komentar iz mojega profila?
Vsako mnenje se lahko izbriše, če nas kupec obvesti, da je bil spor rešen in je s trgovcem našel rešitev. V upravičenih primerih izbrišemo pripombe, ko se izkaže, da transakcija ni bila izvedena. V drugih primerih ne posredujemo v sporih v zvezi s komentarji. Vsak kupec ima možnost pustiti negativni komentar in trgovec, razen navedenih izjem, nima pravice zahtevati njegove odstranitve.
Skrb za vaš ugled in izogibanje negativnim pripombam
Negativne pripombe nedvomno negativno vplivajo na prodajo in zaupanje strank. Zato priporočamo, da vsak trgovec prejema pozitivne pripombe od prvega dne. Za ta nasvet obstaja več razlogov.:
- pozitivne pripombe povečujejo verodostojnost prodajalca
- če prejmete negativen komentar, pozitivni zmanjšajo njegovo moč in vam omogočajo, da ohranite svoj ugled na visoki ravni
- veliko pozitivnih komentarjev ustvarja več prodaje.
Kako naj spodbudim stranke, da pustijo komentar?
Nikogar ni treba spodbujati k puščanju negativnih pripomb, medtem ko v primeru pozitivnih izkušenj kupci niso tako nagnjeni k temu, da bi delili svoja mnenja. Zato predlagamo nekaj dobro znanih in preverjenih metod naših trgovcev, da bi dobili pozitivne povratne informacije:
- popust na naročilo ali naslednje naročilo
- freebies, dodan v naročilo kot zahvala za mnenje
- boljši proizvod kot nagrada za mnenje
Kaj naj naredim, ko stranka objavi nepravičen komentar?
Če je pripomba iz kakršnega koli razloga škodljiva in ne ustreza realnosti, ima vsak prodajalec možnost odgovoriti nanjo. V takšni situaciji, odgovor se bo pojavil pod komentarjem v profilu, kar bo omogočilo potencialnim kupcem, da izvejo mnenje obeh strank o poslu in vas bo zaščitilo pred brezvestnimi kupci. Treba je omeniti še eno pomembno stvar. Merkandi je platforma, ki deluje v različnih državah in v številnih jezikih. Če boste prejeli komentar, ne glede na jezik objave, ga bodo naši strokovnjaki prevedli v vse druge razpoložljive jezike. Tako trgovec po prejemu pozitivnega mnenja v eni različici prejme pozitivne pripombe v vsaki razpoložljivi različici. Seveda se enako zgodi z negativnimi in nevtralnimi pripombami. Vsem priporočamo, da s sistemom komentarjev nagradijo trgovce na debelo za profesionalno izvedene transakcije in druge opozorijo pred nepoštenimi izvajalci. Pripombe in ocena prodaje vedno prinesejo pozitivne rezultate za obe strani transakcije. Prevarali so me.
Lahko naredim še kaj, razen da objavim negativen komentar?
Zahvaljujoč temu, da verificirano prodajalce, preverjamo pristnost blaga in uporabnikom dopuščamo, da dajejo komentarje, znatno povečamo varnost transakcij na naši platformi. Vendar pa obstajajo primeri, ko prodajalci iz različnih razlogov ne izpolnjujejo pogojev naročila. V tem primeru mora prvi korak kupca biti objava negativnega komentarja v profilu prodajalca - to dejanje običajno zadostuje za uspešno izvedbo transakcije. Če pripomba ni imela pričakovanega učinka, bi kupec moral zadevo prijaviti lokalni policijski postaji. Hkrati pa bi morali imeti seznam dokumentov, ki potrjujejo vse stopnje transakcije. Več informacij o tem je na voljo v naših nasvetih glede dobre prakse med realizacijo transakcij. Ker ne posredujemo pri transakcijah med uporabniki, lahko kakršne koli ukrepe za reševanje spora sprejmemo šele po prejemu potrdila o vložitvi prijave policiji, kar je treba zahtevati med pričanjem.
Grožnje na internetu postajajo vse pogostejše, in phisherji postajajo vse bolj inteligentni. Vendar pa lahko znatno izboljšate svojo spletno varnost z upoštevanjem nekaterih osnovnih pravil: Merkandi nikoli ne zahteva gesla za uporabniški račun, gesla za e-pošto ali druge storitve; Vedno preverite, če se prijavljate v domeno merkandi (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr) in da je stran za logiranje zavarovana s certifikatom; Vedno preverite, ali je bilo prejeto sporočilo poslano s pravilne domene merkandi (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr itd.). Nikoli ne pošiljamo sporočil z drugih naslovov.; V primeru dvoma v zvezi z pristnostjo prejetega sporočila prosimo, da takoj pokličete našo podporno ekipo. Če je mogoče, nam prosim pošljite sporočilo, ki ste ga prejeli na [email protected] da ga verificiramo. Če ste žrtev phishinga, to takoj sporočite naši ekipi. Kaj je phishing in kako deluje? Phishing je poskus kraje podatkov, v katerem se zločinec izdaja za podjetje ali drugo osebo. V takih primerih poslana sporočila najpogosteje vsebujejo informacije o blokiranju računa, deaktivaciji nekaterih funkcij, neizpolnjevanju naročila itd. in povezavo za izvedbo te akcije. Ta povezava najpogosteje vodi do mesta, ki je enako izvirniku, dejansko pa je le kopija na popolnoma drugem naslovu. Takšna stran običajno zahteva, da se prijavimo in na ta način izsili podatke. Primer take strani je spodaj:
Kako je to mogoče preprečiti?
Preveri domeno. Če se domena razlikuje od domen merkandi (merkandi.pl, merkandi.com, merkandi.fr, merkandi.com itd.), se ne prijavite! Preverite, ali je povezava na lokaciji šifrirana-na levi strani mora biti ključavnica z veljavnim potrdilom. Če vam brskalnik pove, da stran ni zaščitena, se ne prijavite!
Podatke o prijavi sem dal na lažno spletno stran. Kaj naj naredim? Takoj pokličite našo podporo strankam za pomoč. Hkrati priporočamo, da naredite naslednje:
Da bi zagotovili čim večji doseg in število potencialnih strank, so vse ponudbe, objavljene na Merkandiju, samodejno prevedene. Načelo delovanja je preprosto - ob objavi ponudbe prodajalec izpolni opise v jezikih, v katerih to zmore, za vse ostale jezike pa se prevodi samodejno opravijo v 24 urah.
Odjava samodejnih prevodov
To funkcionalnost smo uvedli zaradi številnih prošenj in vprašanj uporabnikov. Če ste torej prodajalec na Merkandi in iz kakršnega koli razloga ne želite, da se vaše ponudbe samodejno objavljajo v drugih jezikih, se preprosto obrnite na našo službo za pomoč uporabnikom, da deaktivirate možnost samodejnega prevajanja ponudb. Če gre samo za eno ponudbo, je dovolj, da na seznamu ponudb izberete polje za urejanje in odstranite naslov, opis in oznake iz jezika, ki ga želite preklicati. Ko shranite spremembe, bo samodejni prevod izbrisan.
Prednosti avtomatskega prevajanja ponudb
S časom postaja trgovanje vedno lažje. Trgovanje z drugimi državami, predvsem znotraj Evropske unije, je postalo izjemno preprosto. Zato smo za izpolnitev pričakovanj kupcev, ki iščejo blago, ne glede na državo izvora, in v podporo prodajalcem, ki iščejo nove prodajne trge, ustvarili funkcionalnost avtomatskega prevajanja ponudb. Ponudbe so prevedene z orodji, kot so Google Translate, Yandex in DeepL, da se zagotovi najboljša kakovost in rezultati.
Ne zamudite dnevnih informacij o novih izdelkih in novicah na Merkandi. Za začetek ob registraciji pridobite kodo za popust.