APRIL SAVINGS
-40%
Za 1 leto REGISTRACIJA in PODALJŠANJE
promocij ni mogoče združevati

Najboljše ponudbe stock iz 150 držav

Več kot 100 000 zadovoljnih uporabnikov

Ponudbe cenejše do 90 & # 37; izhodiščna cena

Neposreden stik s preprodajalci in veletrgovci

Kako dodati svojo ponudbo?

Za objavo svoje ponudbe na Merkandi, morate imeti PREMIUM račun, in nato v panel računa vstaviti dokumente o registraciji svojega podjetja ali jih poslati ali e-pošti na naslov našega centra za pomoč strankam, kjer po preverjanju , bo aktivirana možnost prodaje. Od takrat naprej, dokler vaš račun poteče, boste lahko dodajali neomejeno število ponudb. Da dodate ponudbo: pojdite se na spletno stran Merkandija in se prijavite na račun. Na nadzornem panelu vašega računa izberite opcijo Moje ponudbe. Ko izberete to možnost, bo nadzorna plošča prikazala ponudbe, ki ste jih prej dodali. Dodajte nove ponudbe z gumbom za dodajanje, ki je na vrhu strani. V postopku dodajanja ponudbe je treba dodati naslednjih 5 polj:

1. Informacije o proizvodu;

2. Veljavnost ponudbe;

3. Naročilo;

4. Opis ponudne;

5. Metode plačila in dostave

6. Fotografije.

7. Mediji in priponke

Ad1. Med izpolnjevanjem obrazca vnašamo čim več informacij o izdelku, na primer, kategorijo, podkategorijo in skupino proizvodov, v katero spada izdelek (nove, rabljene, poškodovane, mix/retourware, refurbished, outlet), in države izvora izdelka (države, v kateri se trenutno nahaja izdelek). Ta kategorija vključuje polja, kot so identifikacijska oznaka proizvoda (notranja identifikacija izdelka), oznake EAN in TARIC ali blagovna znamka. Da bi potencialnim strankam olajšali iskanje ponudb, bi morali prodajalci zagotoviti čim več podrobnih informacij o izdelku. Zato so vsa polja označena z*, kar pomeni, da so zahtevana polja.

Ad.2. Določimo približno veljavnost ponudbe, na primer ponudba velja 30 dni, ali ponudba velja do.... Po tem času, ponudba spremeni svoj status v arhivirano-kaže, da je bila dodana pred X Dnevi. Da bi jo obnovili, uporabite opcijo za aktivacijo na seznamu ponudb.

Ad. 3. Izpolnite podatke o izdelku, kot so: razpoložljiva količina, minimalno naročilo, merska enota, v kateri se izdelek prodaja in cena. Glede na izbrane vrednosti se bo predstavitev polj spremenila (npr. ko izberete ceno po dogovoru, polja za vnos valute ali enote izginejo).

Ad. 4. Dopolnjujemo naslov, vsebino in ključne besede ponudbe. V vsakem zavihku lahko izpolnimo polja za vsak jezik. Če ste izbrali npr. poljsko, nemško in angleško različico, vnesite naslov / ime ponudbe in opis v jezikih, ki so primerni za izbrane jezikovne različice, tj. v poljski, nemški in angleški. Sistem samodejno prepozna, v katerem jeziku želimo objaviti ponudbe in preverja izpolnjevanje polj v vsakem zavihku. Prav tako je pomembno, da kontaktni podatki podjetja (na primer telefonska številka, elektronski naslov, spletna stran, logotip podjetja) niso navedeni v opisu in na slikah, ki smo jih dodali. V opis izdelka vnesemo tudi ključne besede, ki opisujejo ponujen izdelek.

Ad.5. V naslednjem koraku dodajanja ponudbe, nudimo informacije o dostopnih metodah plačila (prenos, gotovina, online plačila), kot tudi načinih dostave(osebni prevzem, domača dostava, tuja dostava). Ta polja niso obvezna, vendar imejte v mislih, da bo več podrobnosti o izdelku, vključno z načinom dostave in plačila ter slikami, bolj zanimivo za kupce.

Ad. 6. Ko dodajate fotografije izdelka, vejte, da je prva dodana datoteka glavna slika, in da dodajanje več fotografij velikega formata bo povečalo privlačnost vaših oglasov, kar pa bo pripeljalo do več odgovorov!

Ad. 7. Če izdelek je znan in imate video, ki prikazuje njegovo funkcioniranje / pregled, potem v polje URL videoposnetka lahko dodate naslov posnetka na YouTube ali Vimeo.V opis izdelka lahko dodate tudi eno priponko. Lahko je na primer tabela s seznamom izdelkov, ki jih ponujamo, cenik itd. (format PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG je dovoljen, maks. velikost 5MB).

Ko vnesete vse informacije, ponudbo lahko shranite kot skico (če ne želite še objaviti, ampak samo shraniti napredek), objaviti na spletni strani, ali objaviti in iti na oglaševanje, da se poveča vidljivost ponudbe.

Tu lahko izbirate med različnimi oblikami oglaševanja ponudba:

  • najbolj zanimiva ponudba tedna
  • najboljše ponudbe na Merkandi,
  • poudarjeno na seznamu ponudb,
  • Top ponudba v izbrani kategoriji,
  • poudarjeno v izbrani kategoriji.


Navedeni stroški promocije se nanašajo na eno jezikovno različico. Promoviranje ponudb ni obvezno, čeprav je priporočljivo, saj bo ponudba izstopala od drugih.

Potrebujete pomoč?

Brezplačno glasilo

Dnevno obveščanje o novih izdelkih in novostih o Merkandiju.