FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Za 1 leto REGISTRACIJA in PODALJŠANJE
promocij ni mogoče združevati
22 Število preostalih paketov

Najboljše ponudbe stock iz 150 držav

Več kot 100 000 zadovoljnih uporabnikov

Ponudbe cenejše do 90 & # 37; izhodiščna cena

Neposreden stik s preprodajalci in veletrgovci

Stik s našo uporabniško podporo

Vsi registrirani uporabniki platforme Merkandi lahko računajo na strokovno podporo in pomoč specializiranega osebja naše službe za podporo. Vsako poizvedbo v zvezi z našo platformo, tehničnimi težavami ali drugimi težavami, ki zadevajo naše stranke, je mogoče signalizirati prek katerega koli od naslednjih komunikacijskih kanalov: po telefonu prek Skypa po e-pošti prek klepeta Seveda je služba za stranke pripravljena v katerem koli jeziku, ki deluje na Merkandiju. Naši strokovnjaki so vam na voljo od ponedeljka do petka od 9:00 do 17: 00 (CET). Trudimo se, da se čim prej odzovemo na vaše prošnje po e-pošti. Ponavadi se odzovemo na sporočila, ki jih dobimo zunaj delovnega časa ali med prostimi dni, prvega delovnega dne. Ne smemo pozabiti, da smo tudi ljudje in si privoščimo tudi počitnice. V takih primerih boste od nas prejeli informacijo, kdaj bo na voljo naš uslužbenec, odgovoren za to jezikovno različico. Priporočamo tudi, da stopite v stik v drugem jeziku. Kolikor je mogoče, poskušamo vzpostaviti stik tudi s strankami, ki nas niso uspele kontaktirati. Vsakič, če pride do prekinitve delovanja pisarne, so ustrezne informacije o vzroku in trajanju takega dogodka vnaprej objavljene na podstrani Kontakt v vsaki jezikovni različici platforme. 

Potrebujete pomoč?

Brezplačno glasilo

Dnevno obveščanje o novih izdelkih in novostih o Merkandiju.