Lahko se zgodi, da po prijavi na spletno mesto opazimo, da imajo nekatere ali vse ponudbe status: Blokirane. Takoj se pojavi vprašanje, zakaj je bila moja ponudba blokirana? Tu so 3 glavni razlogi: Ponudba vsebuje kontaktne podatke-v skladu s pravili za dodajanje ponudbe, v njihovi vsebini, na fotografijah in v priponkah je prepovedano navoditi kontaktne podatke ter ime podjetja. Poleg tega je prepovedano navajati osebne podatke in druge podatke, ki neregistriranim uporabnikom omogočajo, da vas kontaktirajo glede ponudbe. Prav tako na fotografije ne nameščajte vodnih žigov, ki vsebujejo kakršne koli informacije o podjetju. To je v nasprotju z našimi načeli. Ponudba ni prevedena - ponudbo lahko objavite v kateri koli od razpoložljivih jezikovnih različic naše platforme. Vendar ga morate prevesti v jezik, ki ustreza izbrani jezikovni različici. Ponudba je kopija ene od prejšnjih-ne sme se objavljati dvojnikov ponudb. Vsaka od njih bi morala imeti edinstveno ime in opis. Dvojniki so tudi ponudbe, pri katerih se spremeni le majhno število besed v vsebini , na primer z dodajanjem zaporedne številke naslovu ali dodajanjem nekaj besed, ki v opis ne dodajo ničesar. Takšno dejanje se šteje za nesprejemljivega. Prosimo, upoštevajte, da bodo dvojne ponudbe takoj blokirane. Zelo pogosto kontaktiramo vsakega uporabnika in ga obveščamo o napakah, do katerih je prišlo pri dodajanju ponudbe, ter ponudimo optimalne rešitve. Imejte v mislih, da strog pristop k temi ni v našem interesu, to je nujnost, ki izhaja iz številnih notranjih in zunanjih dejavnikov. Na Merkandiju sta prikladnost in enostavnost uporabe zelo pomembni. Bolj ko je udobna za kupce, več izdelkov bodo prodajali ponudniki.