FLASH SALEFLASH SALE
-20%
Za 1 leto REGISTRACIJA in PODALJŠANJE
promocij ni mogoče združevati
22 Število preostalih paketov

Najboljše ponudbe stock iz 150 držav

Več kot 100 000 zadovoljnih uporabnikov

Ponudbe cenejše do 90 & # 37; izhodiščna cena

Neposreden stik s preprodajalci in veletrgovci

Pomoč in nasveti

Priljubljene teme

Trgovci na debelo, proizvajalci, distributerji, ki iščejo nove trge za svoje proizvode, registrirajo na Merkandi PREMIUM račun , in po pozitivni preveritvi gospodarske dejavnosti, dobijo priložnost, da objavijo ponudbe za blago, ki je iz viškov, licitacij, koncev serij, vračil potrošnikov, itd. Zelo pomembna zadeva, ki ima velik vpliv na hitro prodajo izdelkov, je kako svoje podjetje in izdelke predstavite na platformi Merkandi. Tu so nasveti, ki bodo prodajalcem pomagali doseči veliko potencialnih kupcev in tako pospešili prodajo:

1. Dobro opisan profil podjetja na Merkandi - treba je zagotoviti, da je profil trgovca na debelo, ki ga vidijo registrirani kupci na Merkandi, je dopolnjen z vsemi možnimi podatki. Predvsem, vedno mora vsebovati posodobljene kontaktne informacije. Priporočljivo je, da določite točen naslov podjetja, po možnosti naslov skladišča, naslov spletne strani podjetja, poleg tega kontaktni podatki-imena, stacionarne številke, faks številke, mobilne številke, e-poštne naslove, delovni čas podjetja, Skype račun, ter jeziki, v katerih oseba lahko komunicira s stranko. Pomembne so tudi informacije o pogojih plačevanja in pogoji dostave blaga-na kartici Moj račun-Podatki veleprodajalca, navedite poleg poslovnih podatkov in kontaktnih podatkov tudi predlagane načine plačila in načine dostave. V polju Dodatne informacije je vredno v nekaj stavkih opisati tudi profil vašega podjetja, v katerem so navedene panoge, skupine izdelkov in druge pomembne informacije, ki lahko razlikujejo podjetje od drugih prodajalcev.

2. Redno objavljanje ponudb-priporočeno je redno objavljati ponudbe na Merkandi v skladu z določenim časovnim razporedom. Ne smemo pozabiti, da stranke, s katerimi sodelujemo ali bomo sodelovali v bližnji prihodnosti, cenijo prodajalce, ki redno posodabljajo svoj asortiman. Težko je določiti limit, vendar pogosta prisotnost prodajalca na platformi, ki se kaže v obliki novih ponudb, vodi k večjem zanimanju med kupci, ki so obveščeni preko glasila o novicah na Merkandi. Glede na vrsto izdelkov, ki jih ponuja, morajo biti različne ponudbe za različne izdelke objavljene v različnih panogah (seveda, izbira kategorije bi morala biti primerna za izdelke, ki jih ponujate).

3. Pravilna predstavitev izdelka v oglasu-glede na načelo, da je vse, kar je mogoče prodati, samo je potrebna dobro embalaža, skrbite za podrobnejši opis izdelka, ki ga želite prodati. Dobra praksa je uporabiti opise, ki so dejanski, specifični, pregledni, brez napak, fokusirani in objektivni. Če vaš izdelek ima napako, ne bojte ga se opisati. Na koncu, rabljeno blago, ki je bilo vrnjeno ali objavljeno tudi doseže veliko kupcev, ki pogosto iščejo izdelke, ki imajo manjše ali večje napake.

4. Najbolj pomembni elementi, ki sestavljajo dober opis ponudbe, so naslov in opis izdelka-ti morajo biti oblikovani dejansko in natančno. V naslovu ne uporabljajte splošnih fraz, kot je Prodajam poceni ali Ugodno zdaj! samo natančno določite, kaj bi morali prodati, ker samo potem bodo potencialni kupci, ki iščejo enak ali podoben izdelek, s pomočjo iskalnika na Merkandi portal takoj našli vaš oglas.Naslovi naj vključujejo nekaj najbolj pomembnih ključnih besed, ki opisujejo vaš izdelek, vključno z blagovnimi znamkami, izvorom (dražbe, blago iz likvidacije, blago iz viškov itd.) Opis izdelka mora kupcu dati pravo sliko izdelka, ki ga prodajamo Predvsem, morate navesti prednosti izdelka / stocka, kot tudi prednosti glede nakupa (npr. dodatni popusti pri prejemanju večje količine, brezplačna dostava v EU za naročila z določeno vrednostjo, možnost pošiljanja vzorcev, itd.). V opisu je treba omeniti morebitne napake proizvoda (pomanjkanje originalne embalaže, manjše sledi uporabe, tovarniške napake, itd.). Slike izdelkov so zelo pomemben del ponudbe-glavna fotografija naj predstavlja izdelek, kot je le možno privlačno, da bi pritegnili pozornost obiskovalcev platforme. Fotografijo sivega kartona ali prazne palete je bolje nadomestiti z dobro sliko izbranih izdelkov, ki so predmet ponudbe. Namesto kataloških fotografij se priporoča, da se postavijo resnične fotografije artiklov, ker to še povečuje verodostojnost oglasa.

5. Objavljanje ponudb v različnih jezikih-platforma Merkandi deluje v več jezikih. Ponudbe, objavljene v vseh jezikih, so navedene v Googlu, Yandexu, Bingu in Yahooju. Če prodajalec želi pritegniti čim več potencialnih kupcev, mora v svojih oglasih objaviti tudi ustrezen prevod, na primer z uporabo storitve Google Translate, v vseh razpoložljivih Merkandi jezikih.

Za objavo svoje ponudbe na Merkandi, morate imeti PREMIUM račun, in nato v panel računa vstaviti dokumente o registraciji svojega podjetja ali jih poslati ali e-pošti na naslov našega centra za pomoč strankam, kjer po preverjanju , bo aktivirana možnost prodaje. Od takrat naprej, dokler vaš račun poteče, boste lahko dodajali neomejeno število ponudb. Da dodate ponudbo: pojdite se na spletno stran Merkandija in se prijavite na račun. Na nadzornem panelu vašega računa izberite opcijo Moje ponudbe. Ko izberete to možnost, bo nadzorna plošča prikazala ponudbe, ki ste jih prej dodali. Dodajte nove ponudbe z gumbom za dodajanje, ki je na vrhu strani. V postopku dodajanja ponudbe je treba dodati naslednjih 5 polj:

1. Informacije o proizvodu;

2. Veljavnost ponudbe;

3. Naročilo;

4. Opis ponudne;

5. Metode plačila in dostave

6. Fotografije.

7. Mediji in priponke

Ad1. Med izpolnjevanjem obrazca vnašamo čim več informacij o izdelku, na primer, kategorijo, podkategorijo in skupino proizvodov, v katero spada izdelek (nove, rabljene, poškodovane, mix/retourware, refurbished, outlet), in države izvora izdelka (države, v kateri se trenutno nahaja izdelek). Ta kategorija vključuje polja, kot so identifikacijska oznaka proizvoda (notranja identifikacija izdelka), oznake EAN in TARIC ali blagovna znamka. Da bi potencialnim strankam olajšali iskanje ponudb, bi morali prodajalci zagotoviti čim več podrobnih informacij o izdelku. Zato so vsa polja označena z*, kar pomeni, da so zahtevana polja.

Ad.2. Določimo približno veljavnost ponudbe, na primer ponudba velja 30 dni, ali ponudba velja do.... Po tem času, ponudba spremeni svoj status v arhivirano-kaže, da je bila dodana pred X Dnevi. Da bi jo obnovili, uporabite opcijo za aktivacijo na seznamu ponudb.

Ad. 3. Izpolnite podatke o izdelku, kot so: razpoložljiva količina, minimalno naročilo, merska enota, v kateri se izdelek prodaja in cena. Glede na izbrane vrednosti se bo predstavitev polj spremenila (npr. ko izberete ceno po dogovoru, polja za vnos valute ali enote izginejo).

Ad. 4. Dopolnjujemo naslov, vsebino in ključne besede ponudbe. V vsakem zavihku lahko izpolnimo polja za vsak jezik. Če ste izbrali npr. poljsko, nemško in angleško različico, vnesite naslov / ime ponudbe in opis v jezikih, ki so primerni za izbrane jezikovne različice, tj. v poljski, nemški in angleški. Sistem samodejno prepozna, v katerem jeziku želimo objaviti ponudbe in preverja izpolnjevanje polj v vsakem zavihku. Prav tako je pomembno, da kontaktni podatki podjetja (na primer telefonska številka, elektronski naslov, spletna stran, logotip podjetja) niso navedeni v opisu in na slikah, ki smo jih dodali. V opis izdelka vnesemo tudi ključne besede, ki opisujejo ponujen izdelek.

Ad.5. V naslednjem koraku dodajanja ponudbe, nudimo informacije o dostopnih metodah plačila (prenos, gotovina, online plačila), kot tudi načinih dostave(osebni prevzem, domača dostava, tuja dostava). Ta polja niso obvezna, vendar imejte v mislih, da bo več podrobnosti o izdelku, vključno z načinom dostave in plačila ter slikami, bolj zanimivo za kupce.

Ad. 6. Ko dodajate fotografije izdelka, vejte, da je prva dodana datoteka glavna slika, in da dodajanje več fotografij velikega formata bo povečalo privlačnost vaših oglasov, kar pa bo pripeljalo do več odgovorov!

Ad. 7. Če izdelek je znan in imate video, ki prikazuje njegovo funkcioniranje / pregled, potem v polje URL videoposnetka lahko dodate naslov posnetka na YouTube ali Vimeo.V opis izdelka lahko dodate tudi eno priponko. Lahko je na primer tabela s seznamom izdelkov, ki jih ponujamo, cenik itd. (format PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG je dovoljen, maks. velikost 5MB).

Ko vnesete vse informacije, ponudbo lahko shranite kot skico (če ne želite še objaviti, ampak samo shraniti napredek), objaviti na spletni strani, ali objaviti in iti na oglaševanje, da se poveča vidljivost ponudbe.

Tu lahko izbirate med različnimi oblikami oglaševanja ponudba:

  • najbolj zanimiva ponudba tedna
  • najboljše ponudbe na Merkandi,
  • poudarjeno na seznamu ponudb,
  • Top ponudba v izbrani kategoriji,
  • poudarjeno v izbrani kategoriji.


Navedeni stroški promocije se nanašajo na eno jezikovno različico. Promoviranje ponudb ni obvezno, čeprav je priporočljivo, saj bo ponudba izstopala od drugih.

Platforma Merkandi vam ponuja priložnost, da objavite neomejeno število ponudb. Objavljanje vaše ponudbe daje potencialnim strankam priložnost, da se seznanijo z asortimanom, ki ga ponuja trgovec, kot tudi s posameznimi izdelki in pogoji nakupa. Skratka, dodajanje ponudb je oblika oglaševanja: fotografije in opis ponudbe na Merkandi lahko objavite v vseh jezikovnih različicah (boste morali prevesti) in vzbudite zanimanje, ne samo naših uporabnikov, ampak tudi ljudi, ki še niso uporabniki, in so obiskali Merkandi med iskanjem določenega blaga. Da bi se povečala verjetnost, da bo vaša ponudba pritegnila večje zanimanje, bo po nakupu izbrane oblike promoviranja ustrezno poudarjena. Lahko izberete naslednje oblike oglaševanja: HIT TEDNA na Merkandi-v skladu z našo analizo, to je najbolj učinkovit oglas na Merkandi, ki je prikazan v velikem formatu na glavni strani za 7 dni Top ponudba v izbrani kategoriji - oblika poudarjanja ponudbe (rotacijsko) na strani kategorije (ponudba se vedno pojavi pred seznamom drugih oglasov), za 14 dni. Poudari v izbrani kategoriji - omogoča vam, da poudarite svojo ponudbo in v 14 dneh prikazujete ponudbo kot prvo v izbrani kategoriji. Poudarjenje na Merkandiju je oblika oglaševanja, ki poudarja ponudbo z rumeno barvo v določeni kategoriji. Deluje 30 dni. Poleg tega na Merkandiju ponujamo tri promocijske pakete, s katerimi znatno prihranite čas in denar: Paket MINI vključuje poudarjenje na Merkandi in poudarjenje v izbrani kategoriji.Z izbiro te možnosti prihraniš 10%. Paket MIDI vključuje poudarjenje na Merkandi in top ponudbo v izbrani kategoriji. Z izbiro te možnosti prihraniš 20%. To je hkrati najpogosteje izbrani paket. Paket MAXI-vključuje HIT tedna na Merkandiju, poudarjenje na Merkandi in top ponudbo v izbrani kategoriji. Z izbiro te možnosti prihraniš do 30%. Ponujeni paketi so dejavni za isto obdobje kot posamezne delnice, kupljene ločeno za vsako ponudbo. Vendar to še ni vse. Promocijski paketi vam omogočajo, da prihranite do 30%, in sredstva, ki so prihranjene na ta način se lahko povečajo še za nadaljnjih 30%, če plačujete s točkami. Če želite izvedeti več, pojdite tukaj: "https://merkandi.si/faq/kaj-so-in-za-kaj-se-uporabljajo-tocke/84" > FAQ-kaj so točke na Mercandi in za kaj so?
Naša platforma je na voljo v različnih jezikih. Tako lahko vsak prodajalec postavi svojo ponudbo v več jezikovnih različicah, jezik prevoda pa mora biti usklajen s to jezikovno različico. Pomanjkanje ustreznega prevoda, lahko rezultira blokiranjem ponudbe (več o razlogih za blokado ponudba: "https://merkandi.si/faq/pravila-za-dodajanje-prodajnih-ponudb/64"). Potreba po prevajanju ponudb je stvar uporabnosti strani in skrbi za kakovost vsake jezikovne različice platforme Merkandija. Če pogledate z vidika kupca in ob upoštevanju večjezičnosti Merkandija, če kupec želi ponudbe videti le v poljščini, bo uporabil to jezikovno različico. To velja tudi za kateri koli drug jezik, ki je na voljo pri nas. Pozornost na ustrezno klasifikacijo jezika in kategorizacijo ponudb je veliko olajšanje za potencialne stranke, ki sčasoma vedno bolj cenijo naš pristop k temu vprašanju.
Eno izmed pravil za dodajanje ponudb je prevajanje v jezik, ki ustreza jezikovni različici ( "https://merkandi.si/faq/zakaj-ponudbe-v-doloceni-jezikovni-razlicici-morajo-biti-napisane-v-tem-jeziku/12" preberite več). Prevod, ki ustreza jezikovni različici, je pogoj, da ponudba postane vidna v tej različici Merkandija.
Ponudba, prevedena v vsak jezik, bo trgovcu vsekakor omogočila, da doseže širši razpon uporabnikov. Če pa ne poznate določenega jezika, lahko uporabite orodja, ki so na voljo na spletu-prevajalnike. Zelo pogosto so opisi pripravljeni s pomočjo prevajalcev nerazumljivi in neorganizirani, kar lahko odvrne številne morebitne prejemnike. Če že uporabljamo prevajalnike, si zapomnimo: -da preverimo napake v izvirnem besedilu, na primer tipkarske napake-prevajalnik mogoče ne bo prevedel takšnih besed; -da besedilo, pripravljeno za tak prevod, vsebuje čim manj lastnih imen; napisano mora biti v preprostem jeziku, brez zapletenih, zloženih stavkov; -da preverite, ali je na ustreznih mestih presledek, če so besede povezane, jih prevajalnik prav tako ne more prevesti; -da ne uporabljate kratic. Prevajalniki najbolje prevajajo besedila v angleškem jeziku v katero koli drugo jezikovno različico, zato poskusite vsebino ponudbe pripraviti v angleščini. Mnogi izmed nas, ki želimo hitro prevesti ponudbo, vnesemo celo besedilo v prevajalnik. Prevod bo pa temeljitejši, če poleg zgornjih nasvetov, vnesemo besedilo stavek po stavek, zlasti za daljše opise. Za vaše udobje priporočamo, da uporabite prevajalnike spodaj.:
Google Translator: "https://translate.google.pl / "" >https://translate.google.pl/
Bing prevajalnik:" http://www.bing.com/translator / "" >http://www.bing.com/translator/
Yandex Translator: ""https://translate.yandex.com/"">https://translate.yandex.com/
Ugotovili smo, da Za španski prevod je najboljši Google Translate Za italijanščino-Yandex, za angleščino tudi Yandex, čeprav je za formalne dopise bolje izbrati Google Translate. Za francoščino in grščino priporočamo uporabo prevajalnika Bing.
Lahko se zgodi, da po prijavi na spletno mesto opazimo, da imajo nekatere ali vse ponudbe status: Blokirane. Takoj se pojavi vprašanje, zakaj je bila moja ponudba blokirana? Tu so 3 glavni razlogi: Ponudba vsebuje kontaktne podatke-v skladu s pravili za dodajanje ponudbe, v njihovi vsebini, na fotografijah in v priponkah je prepovedano navoditi kontaktne podatke ter ime podjetja. Poleg tega je prepovedano navajati osebne podatke in druge podatke, ki neregistriranim uporabnikom omogočajo, da vas kontaktirajo glede ponudbe. Prav tako na fotografije ne nameščajte vodnih žigov, ki vsebujejo kakršne koli informacije o podjetju. To je v nasprotju z našimi načeli. Ponudba ni prevedena - ponudbo lahko objavite v kateri koli od razpoložljivih jezikovnih različic naše platforme. Vendar ga morate prevesti v jezik, ki ustreza izbrani jezikovni različici. Ponudba je kopija ene od prejšnjih-ne sme se objavljati dvojnikov ponudb. Vsaka od njih bi morala imeti edinstveno ime in opis. Dvojniki so tudi ponudbe, pri katerih se spremeni le majhno število besed v vsebini , na primer z dodajanjem zaporedne številke naslovu ali dodajanjem nekaj besed, ki v opis ne dodajo ničesar. Takšno dejanje se šteje za nesprejemljivega. Prosimo, upoštevajte, da bodo dvojne ponudbe takoj blokirane. Zelo pogosto kontaktiramo vsakega uporabnika in ga obveščamo o napakah, do katerih je prišlo pri dodajanju ponudbe, ter ponudimo optimalne rešitve. Imejte v mislih, da strog pristop k temi ni v našem interesu, to je nujnost, ki izhaja iz številnih notranjih in zunanjih dejavnikov. Na Merkandiju sta prikladnost in enostavnost uporabe zelo pomembni. Bolj ko je udobna za kupce, več izdelkov bodo prodajali ponudniki. 
FAQ-prodajalec SPLOŠNE INFORMACIJE:
1. Možnost prodaje je na voljo samo uporabnikom PREMIUM, ki vodijo podjetje. Začne se brezplačno, po pošiljanju registracijskih dokumentov podjetja (kopije originalnih dokumentov).
2. Obdobje, v katerem je mogoče objaviti lastne ponudbe, je tesno povezano z obdobjem dostopa do računa PREMIUM.
3. Zahtevek za dostop do možnosti objave ponudbe ni možen, saj lahko Merkandi izključi kupca med registracijo in kadar koli v času naročnine, na primer iz varnostnih razlogov in brez navedbe razloga. (V skladu z 2 p. 5 pogojev naročila in splošnih pogojev trgovanja, ki ste jih sprejeli med registracijo)

PRAVILA ZA DODAJANJE PRODAJNIH PONUDB:


1. V vsebini ponudb ter fotografij in priponk ne smejo biti navedeni niti kontaktni podatki niti ime podjetja. Prav tako je prepovedano objavljati osebne podatke in druge podatke, ki omogočajo, da se podjetje najde na spletu. Ne sprejemamo vodnih žigov na fotografijah, ki vsebujejo kakršne koli informacije o podjetju.


2. Sprejemamo samo veleprodajne ponudbe. Pridržujemo si pravico, da brez obvestila umaknemo maloprodajne ponudbe.


3. Ne dovolimo ponudb za prodajo kopij in dvojnikov proizvodov, zlasti tistih, ki so zaščiteni z blagovnimi znamkami. Pridržujemo si pravico do odstranitve takšnih ponudb brez predhodnega obvestila in si pridržujemo pravico zahtevati dokazila o pristnosti blaga.


4. Skupina izdelkov (nove, rabljene, poškodovane, mix / retourware, refurbished, outlet), je treba navesti izključno na temelju opisa, ki je na voljo na Merkandi spletni strani: https://merkandi.si/ware 


5. Ponudbo lahko objavite v kateri koli od razpoložljivih jezikovnih različic Merkandija. V tem primeru je treba vsebino ponudbe prevesti v vsak jezik, v katerem naj bi bila ponudba predstavljena.


6. Prepovedano je objavljati dvojne ponudbe. Pod dvojnikom se razume tudi ponudba, dodana na novo z enako vsebino kot prejšnja. Takšne ponudbe bodo blokirane. Ponudbe je treba spremeniti z njihovo ureditvijo.


7. Prepovedano je dodjaati ponudbe za nakupe in storitve. Nakupne ponudbe se lahko objavijo samo v oddelku, namenjenem temu. Takšne ponudbe bodo umaknjene brez predhodnega obvestila.


8.Objava je prepovedana:

  • Ponudbe v zvezi s cigaretami in e-cigaretami ter tobačnimi izdelki
  • Ponudbe, povezane s CBD izdelki
  • Ponudbe alkohola
  • Ponudba prehranskih izdelkov, ki so zastareli ali neprimerni za uživanje.
  • Ponudbe kozmetičnih izdelkov, ki jim je potekel rok trajanja
  • Ponudba strelnega orožja, streliva 

9. Merkandi si pridržuje pravico, da izključi ali spremeni pozicijo ponudb, ki vsebujejo resne jezikovne napake ali samo skope informacije.


10. Zahtevek za objavo ponudbe na platformi Merkandi je izključen.


11. Merkandi si pridržuje pravico, da odstrani ponudbe uporabnika in blokira dostop do računa prodajalca, kadar koli, brez navedbe razloga.

V Merkandiju vsak dan naša ekipa profesionalcev skrbi za prodajo in popularnost vaših ponudb. To omogoča, da vaše ponudbe dobijo več obiskovalcev in imajo še večji doseg med potencialnimi strankami.

Kaj točno počnemo, ko urejamo vaše ponudbe?

  • zboljšanje naslova in opisa - Izboljšujemo vsebino vaše ponudbe, tako da vključuje več ključnih besed. Tako kupci najdejo izdelke, ki jih prodajate. Ta ukrep je namenjen tudi popravku vsebine v smislu črkovanja, slovnice, ureditve besedila itd.
  • Dodajanje blagovne znamke - če prodajate markirano blago, morate izpolniti polje Blagovna znamka. Tako bo vaša ponudba prikazana na seznamu ponudb, ki vsebujejo izdelke določenih znamk, s čimer se bo povečal vaš doseg.
  • Dodajanje/ izboljšanje kategorije - nepravilno izbrana kategorija vodi k znatnemu zmanjšanju prepoznavnosti te ponudbe. Za ponudbe, ki vsebujejo različne proizvode (t.i. mixed), dodajanje številnim kategorijam povečuje njihov doseg. Za vsako ponudbo lahko dodate 3 kategorije!
  • Drugi manjši popravki - na primer manjkajoče informacije o blagovni znamki, nepopolne informacije o izdelku, pomembna vprašanja za stranke.

Zgornje spremembe so namenjene doseganju največjega števila potencialnih kupcev, povečanju verodostojnosti vašega podjetja s strokovno pripravljenimi ponudbami in izboljšanju privlačnosti predstavljenega blaga v očeh obiskovalcev.

Kako naj identificiram ponudbe, ki so bile urejene?
Na seznamu ponudb boste razen statusa ponudbe (Aktivno, Arhivirano, Skica) videli majhno ikono M, kar pomeni, da je bila ponudba urejena v jezikovni različici spletnega mesta, na katerem ste. Po vnosu ponudbe in preklopu posameznih prevodov boste poleg jezikovnih različic, v katerih je bila ponudba urejena, videli ustrezno informacijo. Če želite spremeniti ponudbo, ki jo je uredila naša ekipa, prosimo, da spremenite samo najpomembnejše dele in ne ponovno objavite vse prejšnje vsebine. Nekateri uporabniki pri posodabljanju vsebine svojih oglasov znova kopirajo lastno predlogo, uničijo trud in uredniško delo naše ekipe in s tem zmanjšajo doseg svojih ponudb. Zaupaj našim strokovnjakom, dobro vemo, kako ustvariti ponudbe, ki hitro ustvarjajo prodajo.

Moj predlog ni bil urejen, zakaj?
Naša ekipa redno ureja ponudbe, vendar zaradi velikega števila, ne moremo poskrbeti za vse. Tako se zgodi, da je bil ponudba urejena le v nekaterih jezikovnih različicah, v drugih pa ne. Vendar poskušamo te pomanjkljivosti redno nadoknaditi.

Lahko prosim za popravilo moje ponudbe?
Takšno zahtevo lahko oddate naši ekipi, mi bomo poskušali storiti vse, kar je v naši moči, da hitro izboljšamo vašo ponudbo. Žal ne moremo zagotoviti, da bo vsaka zahteva izpolnjena. Vendar pa to ne spremeni dejstva, da bomo storili vse, kar je v naši moči, da bomo vaše ponudbe rešili pošteno in strokovno.

Na platformi Merkandi imajo vsi prodajalci priložnost, da promovirajo svoje ponudbe. Podrobnosti glede vrst promoviranja, lokacije na strani, videza, in časa promocije lahko najdete tukaj:   FAQ-Lahko promoviram svoje izdelke na Merkandi?
Promocije in paketi promoviranja se lahko plačajo na spletu, z bančnim prenosom ali s točkami. Izbira plačila s točkami vam daje zelo pomembne prednosti: Prihranite do 30% pri nakupu promocij Takojšnja aktivacija kupljenega promoviranja, ne da bi bilo treba skozi celoten postopek spletnega plačila Obstajajo 4 paketi: 50 točk, paket s 5-odstotnim prihrankom 100 točk, paket s 10-odstotnim prihrankom 200 točk, paket s 20-odstotnim prihrankom 400 točk, paket s 30-odstotnim prihrankom Stroški nakupa s točkami so navedeni pri vsaki promociji. Poleg tega je treba omeniti dve pomembni točki, povezani s točkami: Točke nimajo roka uporabe. Na vašem računu ostanejo brez časovne omejitve, tudi če račun obnovite po izteku roka. Točke se lahko uporabijo samo za promoviranje ponudbe s posameznimi promocijami ali paketom, jih ni mogoče uporabiti za plačilo obnovitve računa, nakup dodatnih storitev, itd. Ni mogoče zamenjati točk za gotovino. Svetujemo vam, da izkoristite točkovne pakete, saj so najcenejši in hkrati najprimernejši način plačila za promocijo ponudb na Merkandiju. Izberite modro-izberite paket točk, prilagojen vašim potrebam na Merkandiju!

Potrebujete pomoč?

Brezplačno glasilo

Dnevno obveščanje o novih izdelkih in novostih o Merkandiju.