Veletrgovci, proizvajalci in distributerji, ki iščejo nove trge za svoje izdelke, jih lahko po nakupu PREMIUM članstva in opravljenem postopku verifikacije uvrstijo na Merkandi. Če pa želijo kar najbolje izkoristiti račun Merkandi, morajo upoštevati spodnje nasvete.
1. Izpolnite svoj profil in ga redno posodabljajte – profil vašega podjetja na Merkandi je na voljo vsakemu kupcu na platformi, zato mu posredujte vse pomembne informacije o vaši veleprodaji in izdelkih, ki jih ponujate za prodaja. V bistvu vas prosimo, da svoje kontaktne podatke posodabljate, da se izognete težavam pri vzpostavitvi stika z vami. To storite tako, da dodate telefonske številke, elektronske naslove, imena in priimke ter jezike za komunikacijo s člani vaše prodajne službe. Naslednja stvar je fizični naslov vaših objektov, kot je razstavni prostor ali skladišče, in url vašega spletnega mesta. Druga pomembna informacija so možnosti plačila in možnosti dostave, ki jih najdete v razdelku »Podatki o veletrgovcu« v vašem računu. Prosimo izberite možnosti plačila in možnosti dostave, ki so na voljo kupcem, za podrobnejše informacije o njih pa uporabite besedilna polja z naslovom »Dodatno Na koncu je priporočljivo, da opišete svoje podjetje in izdelke, ki jih prodajate.
2. Redno izpisujte nove ponudbe, posodabljajte prejšnje – ponudbe je zelo priporočljivo izpisovati čim pogosteje. Več ponudb kot boste našteli, več kupcev vas bo kontaktiralo. Poleg tega je vsaka vaša ponudba poslana v okviru našega dnevnega glasila z najnovejšimi izdelki, tako da bolj ko boste redni, večji bo doseg vaših ponudb. Prav tako ne pozabite na svoje prejšnje ponudbe in jih posodobite vsakič, ko se kaj spremeni (npr. cena, možnosti plačila ali minimum za nakup).
3. Pripravite dobre opise, dodajte slike – preden bo kupec obiskal vaš profil, si bo verjetno ogledal kakšno vašo ponudbo. Zaradi tega si morate vzeti trenutek in ustvariti dober in zanesljiv opis vašega izdelka. Vnesite vse pomembne informacije o veleprodajni seriji in ne bojte se omeniti nekaterih pomanjkljivosti. Navsezadnje so poleg kupcev novega blaga tudi kupci, ki iščejo rabljene, obnovljene, nepreizkušene ali celo poškodovane izdelke. Prav tako se izogibajte splošnim izjavam v naslovu in opisu vaše ponudbe. Bodite natančni in zanesljivi pri opisovanju izdelkov, uporabite imena blagovnih znamk ali modelov, posredujte kupcem osnovne specifikacije vaše zaloge za prodajo, poudarite vse pomembne informacije (npr. manjkajoče škatle, praske ali udrtine). Dober naslov in opis morata navajati tudi vrsto zalog za prodajo, kot so likvidacijske zaloge, presežne zaloge, izdelki iz zakupa itd. Druga pomembna stvar je, da naložite verodostojne slike veleprodajne serije, kadar koli je to mogoče. Verodostojne slike ne le izgledajo bolje, ampak tudi dokazujejo, da ste dejansko lastnik zaloge, kar je za večino kupcev zelo pomembno dejstvo.
4. Dodajte svoje ponudbe v drugih jezikih – če poznate druge jezike, ki jih podpira Merkandi, morate svoje ponudbe prevesti v te jezike. To bo močno povečalo število potencialnih kupcev za vaše izdelke. Če ne poznate nobenega drugega jezika, ki se uporablja pri Merkandiju, poskusite svoje ponudbe prevesti z uporabo Googla, Yandexa, Binga ali Yahooja.