Platforma št. 1 na trgu
Platforma
št. 1 na trgu

Pomoč in nasveti

Priljubljene teme

Veletrgovci, proizvajalci in distributerji, ki iščejo nove trge za svoje izdelke, jih lahko po nakupu PREMIUM članstva in opravljenem postopku verifikacije uvrstijo na Merkandi. Če pa želijo kar najbolje izkoristiti račun Merkandi, morajo upoštevati spodnje nasvete.

1. Izpolnite svoj profil in ga redno posodabljajte – profil vašega podjetja na Merkandi je na voljo vsakemu kupcu na platformi, zato mu posredujte vse pomembne informacije o vaši veleprodaji in izdelkih, ki jih ponujate za prodaja. V bistvu vas prosimo, da svoje kontaktne podatke posodabljate, da se izognete težavam pri vzpostavitvi stika z vami. To storite tako, da dodate telefonske številke, elektronske naslove, imena in priimke ter jezike za komunikacijo s člani vaše prodajne službe. Naslednja stvar je fizični naslov vaših objektov, kot je razstavni prostor ali skladišče, in url vašega spletnega mesta. Druga pomembna informacija so možnosti plačila in možnosti dostave, ki jih najdete v razdelku »Podatki o veletrgovcu« v vašem računu. Prosimo izberite možnosti plačila in možnosti dostave, ki so na voljo kupcem, za podrobnejše informacije o njih pa uporabite besedilna polja z naslovom »Dodatno Na koncu je priporočljivo, da opišete svoje podjetje in izdelke, ki jih prodajate.

2. Redno izpisujte nove ponudbe, posodabljajte prejšnje – ponudbe je zelo priporočljivo izpisovati čim pogosteje. Več ponudb kot boste našteli, več kupcev vas bo kontaktiralo. Poleg tega je vsaka vaša ponudba poslana v okviru našega dnevnega glasila z najnovejšimi izdelki, tako da bolj ko boste redni, večji bo doseg vaših ponudb. Prav tako ne pozabite na svoje prejšnje ponudbe in jih posodobite vsakič, ko se kaj spremeni (npr. cena, možnosti plačila ali minimum za nakup).

3. Pripravite dobre opise, dodajte slike – preden bo kupec obiskal vaš profil, si bo verjetno ogledal kakšno vašo ponudbo. Zaradi tega si morate vzeti trenutek in ustvariti dober in zanesljiv opis vašega izdelka. Vnesite vse pomembne informacije o veleprodajni seriji in ne bojte se omeniti nekaterih pomanjkljivosti. Navsezadnje so poleg kupcev novega blaga tudi kupci, ki iščejo rabljene, obnovljene, nepreizkušene ali celo poškodovane izdelke. Prav tako se izogibajte splošnim izjavam v naslovu in opisu vaše ponudbe. Bodite natančni in zanesljivi pri opisovanju izdelkov, uporabite imena blagovnih znamk ali modelov, posredujte kupcem osnovne specifikacije vaše zaloge za prodajo, poudarite vse pomembne informacije (npr. manjkajoče škatle, praske ali udrtine). Dober naslov in opis morata navajati tudi vrsto zalog za prodajo, kot so likvidacijske zaloge, presežne zaloge, izdelki iz zakupa itd. Druga pomembna stvar je, da naložite verodostojne slike veleprodajne serije, kadar koli je to mogoče. Verodostojne slike ne le izgledajo bolje, ampak tudi dokazujejo, da ste dejansko lastnik zaloge, kar je za večino kupcev zelo pomembno dejstvo.

4. Dodajte svoje ponudbe v drugih jezikih – če poznate druge jezike, ki jih podpira Merkandi, morate svoje ponudbe prevesti v te jezike. To bo močno povečalo število potencialnih kupcev za vaše izdelke. Če ne poznate nobenega drugega jezika, ki se uporablja pri Merkandiju, poskusite svoje ponudbe prevesti z uporabo Googla, Yandexa, Binga ali Yahooja.

Če želite dodati ponudbo, morate biti PREMIUM član Merkandija in potrditi svoje podjetje pri nas. Če želite začeti preverjanje, preprosto naložite zahtevane dokumente v svoj uporabniški račun ali jih pošljite po e-pošti. Takoj, ko bo postopek preverjanja zaključen s pozitivnim rezultatom, boste imeli aktivirane svoje prodajne možnosti in lahko boste navajali ponudbe na Merkandi. Ne pozabite, da je to ena od funkcij vašega računa, tako da, ko bo vaš uporabniški račun potekel, ne boste več imeli možnosti navajanja izdelkov na spletni strani.

Če želite dodati ponudbo, se najprej prijavite v svoj račun Merkandi. Če ste že tam, samo kliknite gumb "Dodaj ponudbo", da začnete. Druga možnost je, da pojdite na razdelek »Moje ponudbe«. Tukaj boste vedno našli vse svoje ponudbe, za dodajanje nove pa kliknite »Dodaj ponudbo«. Obstajajo naslednji koraki dodajanja nove ponudbe:

1 - Osnovne informacije

2 - Čas trajanja

3 - Naročilo

4 - Opis

5 - Plačilo in dostava

6 - Slike

7 - Mediji in datoteke

1. Osnovne informacije

Prvi korak vključuje bistvene informacije o vašem izdelku. Najprej boste morali izbrati ustrezno kategorijo in podkategorijo za svojo veleprodajno serijo, razred artiklov (novo, rabljeno, obnovljeno, poškodovano, nepreizkušeno, razčiščeno) in državo, kjer je zaloga. Ta razdelek vključuje tudi ID izdelka (neobvezno, nastavite ga sami), EAN, TARIC in blagovno znamko.

Vsa zahtevana polja so označena z * (zvezdica).

2. Čas trajanja

Nastavite čas trajanja vaše ponudbe. Izberete lahko možnost s seznama ali nastavite svoj datum. Ko datum mine, bo vaša ponudba spremenila status v "arhiv". Če ga želite znova aktivirati, boste morali na seznamu ponudb klikniti možnost »Aktiviraj«.

3. Naročilo

Podrobne informacije o izdelkih za prodajo, vključno z minimalnim naročilom, skupno količino, merskimi enotami, cenami. Upoštevajte, da se bodo nekatera polja pri nekaterih nastavitvah spremenila (tj. če boste nastavili "ceno na zahtevo", ne boste mogli izpolniti polj, povezanih s ceno).

4. Opis

Tukaj boste lahko vnesli naslov, opis in ključne besede za svojo ponudbo. Če bi radi to ponudbo objavili v drugih jezikih, ki so na voljo na Merkandiju, samo preklapljajte med njimi na vrhu tega koraka in nato vnesite naslov, opis in ključne besede, prevedene v jezike, ki jih izberete. Prosimo, da svoje ponudbe ne navajate v drugih jezikih, če je ne morete prevesti v te jezike. Upoštevajte tudi, da ponudba ne more vsebovati nobenih podatkov o vašem podjetju. Vsa polja v tem koraku so namenjena informacijam o vašem izdelku, ne o vašem podjetju.

5. Plačilo in dostava

Nastavite možnosti plačila in možnosti dostave, ki so na voljo za vašo ponudbo. Čeprav ta polja niso obvezna, jih morate izpolniti, saj so zelo pomembni podatki za vse potencialne kupce. Ne pozabite le, da če ste že nastavili možnosti plačila in možnosti dostave v razdelku »Podatki o veletrgovcu«, lahko ta korak izpustite, saj bodo kupci videli vaše nastavitve od tam.

6. Slike

Prva slika, ki jo boste dodali, bo privzeto postala glavna slika vaše ponudbe. Če ga želite spremeniti, ga premaknite v desno, da ga zamenjate z drugim. Naložite lahko do 7 slik (datoteke JPG, JPEG, GIF, PNG, največja velikost 3 MB)

7. Mediji in priloge

Svoji ponudbi lahko dodate 1 datoteko kot prilogo, tj. cenik ali manifest, shranjeno kot PDF, DOC, XDOC, TXT, JPG, JPEG, PNG. maks. velikost 5MB. Dodate lahko tudi URL datoteke videou iz Youtube ali Vimeo.

Ko izpolnite vsa zahtevana polja, ga lahko shranite kot osnutek, da ga pošljete kasneje, ali pa ga oddate zdaj in pojdite na možnosti oglaševanja.

Izpostavljenost svoje ponudbe lahko povečate z izbiro naslednjih možnosti oglaševanja:

Najboljša ponudba tedna na Merkandi
Top ponudbe na Merkandi
Označite na seznamu ponudb Merkandi
Top ponudba v podkategoriji
Označite v podkategoriji
Ne pozabite, da se cene nanašajo na eno jezikovno različico vaše ponudbe. Čeprav ta korak za dodajanje ponudbe ni obvezen, možnosti oglaševanja vedno izboljšajo prepoznavnost ponudbe znotraj Merkandija.

Kot prodajalec na Merkandiju lahko navajate ponudbe. Njihovo redno kotiranje je ključna stvar, da najdemo čim več kupcev. Poleg tega več ponudb kot navedete, več kupcev vas bo kontaktiralo. Ponudbe so torej nekakšen oglas vašega podjetja v okviru platforme Merkandi. Če želite pridobiti več pozornosti kupcev, lahko razmislite tudi o nakupu nekaterih možnosti oglaševanja. Vsi spodaj omenjeni oglasi so na voljo za nakup po dodajanju nove ponudbe. Če želite oglaševati nekatere svoje prejšnje ponudbe, izberite možnost »oglašuj« ​​za te ponudbe. To lahko storite v razdelku »Moje ponudbe« v vašem računu Merkandi. Na Merkandiju lahko kupite naslednje možnosti oglaševanja:

Najboljša ponudba tedna na Merkandiju – Vaša ponudba bo 7 dni izmenično predstavljena v polju Najboljša ponudba tedna na domači strani Merkandi. Po naših podatkih bo ta možnost vaši ponudbi omogočila najboljšo izpostavljenost znotraj Merkandija.

Najboljše ponudbe na Merkandiju – Vaša ponudba bo 7 dni rotacijsko predstavljena v polju Najboljše ponudbe na domači strani Merkandi.

Označi na seznamu ponudb Merkandi - Vaša ponudba bo 7 dni označena na seznamu ponudb na domači strani Merkandi.

Najboljša ponudba v podkategoriji - Vaša ponudba bo prikazana nad seznamom izdelkov v kategoriji.

Označi v podkategoriji - Vaša ponudba bo 7 dni na vrhu seznama izdelkov v kategoriji.

Poleg tega ponujamo tri promocijske pakete na platformi Merkandi, ki občutno prihranijo vaš čas in denar:

Paket MINI - vključuje Highlight na seznamu ponudb na Merkandi in Distinction v izbrani kategoriji. Z izbiro te možnosti prihranite 10 %.

MIDI paket - vključuje Označi na seznamu ponudb na Merkandiju in Top ponudbo v izbrani kategoriji. Z izbiro te možnosti prihranite 20 %. Je tudi najpogosteje izbran paket naših strank.

MAXI paket - vključuje najboljšo ponudbo tedna na Merkandi, Distinction in Top ponudbo v izbrani kategoriji. Z izbiro te možnosti prihranite celo 30 %.

Predlagani paketi so aktivni enako obdobje kot posamezne promocije, kupljene posebej za vsako ponudbo.

Vendar to ni vse. Promocijski paketi vam omogočajo do 30 % prihranek, tako privarčevana sredstva pa lahko s plačilom oglaševalskih možnosti s točkami dodatno povečate še za 30 %. Če želite izvedeti več o točkah, preverite: Pogosta vprašanja - Kaj so točke Merkandi in čemu so namenjene?

Naša platforma je na voljo v različnih jezikih. Tako lahko vsak prodajalec postavi svojo ponudbo v več jezikovnih različicah, jezik prevoda pa mora biti usklajen s to jezikovno različico. Pomanjkanje ustreznega prevoda, lahko rezultira blokiranjem ponudbe (več o razlogih za blokado ponudba: "https://merkandi.si/faq/pravila-za-dodajanje-prodajnih-ponudb/64"). Potreba po prevajanju ponudb je stvar uporabnosti strani in skrbi za kakovost vsake jezikovne različice platforme Merkandija. Če pogledate z vidika kupca in ob upoštevanju večjezičnosti Merkandija, če kupec želi ponudbe videti le v poljščini, bo uporabil to jezikovno različico. To velja tudi za kateri koli drug jezik, ki je na voljo pri nas. Pozornost na ustrezno klasifikacijo jezika in kategorizacijo ponudb je veliko olajšanje za potencialne stranke, ki sčasoma vedno bolj cenijo naš pristop k temu vprašanju.
Eno izmed pravil za dodajanje ponudb je prevajanje v jezik, ki ustreza jezikovni različici ( "https://merkandi.si/faq/zakaj-ponudbe-v-doloceni-jezikovni-razlicici-morajo-biti-napisane-v-tem-jeziku/12" preberite več). Prevod, ki ustreza jezikovni različici, je pogoj, da ponudba postane vidna v tej različici Merkandija.
Ponudba, prevedena v vsak jezik, bo trgovcu vsekakor omogočila, da doseže širši razpon uporabnikov. Če pa ne poznate določenega jezika, lahko uporabite orodja, ki so na voljo na spletu-prevajalnike. Zelo pogosto so opisi pripravljeni s pomočjo prevajalcev nerazumljivi in neorganizirani, kar lahko odvrne številne morebitne prejemnike. Če že uporabljamo prevajalnike, si zapomnimo: -da preverimo napake v izvirnem besedilu, na primer tipkarske napake-prevajalnik mogoče ne bo prevedel takšnih besed; -da besedilo, pripravljeno za tak prevod, vsebuje čim manj lastnih imen; napisano mora biti v preprostem jeziku, brez zapletenih, zloženih stavkov; -da preverite, ali je na ustreznih mestih presledek, če so besede povezane, jih prevajalnik prav tako ne more prevesti; -da ne uporabljate kratic. Prevajalniki najbolje prevajajo besedila v angleškem jeziku v katero koli drugo jezikovno različico, zato poskusite vsebino ponudbe pripraviti v angleščini. Mnogi izmed nas, ki želimo hitro prevesti ponudbo, vnesemo celo besedilo v prevajalnik. Prevod bo pa temeljitejši, če poleg zgornjih nasvetov, vnesemo besedilo stavek po stavek, zlasti za daljše opise. Za vaše udobje priporočamo, da uporabite prevajalnike spodaj.:
Google Translator: "https://translate.google.pl / "" >https://translate.google.pl/
Bing prevajalnik:" http://www.bing.com/translator / "" >http://www.bing.com/translator/
Yandex Translator: ""https://translate.yandex.com/"">https://translate.yandex.com/
Ugotovili smo, da Za španski prevod je najboljši Google Translate Za italijanščino-Yandex, za angleščino tudi Yandex, čeprav je za formalne dopise bolje izbrati Google Translate. Za francoščino in grščino priporočamo uporabo prevajalnika Bing.
Lahko se zgodi, da po prijavi na spletno mesto opazimo, da imajo nekatere ali vse ponudbe status: Blokirane. Takoj se pojavi vprašanje, zakaj je bila moja ponudba blokirana? Tu so 3 glavni razlogi: Ponudba vsebuje kontaktne podatke-v skladu s pravili za dodajanje ponudbe, v njihovi vsebini, na fotografijah in v priponkah je prepovedano navoditi kontaktne podatke ter ime podjetja. Poleg tega je prepovedano navajati osebne podatke in druge podatke, ki neregistriranim uporabnikom omogočajo, da vas kontaktirajo glede ponudbe. Prav tako na fotografije ne nameščajte vodnih žigov, ki vsebujejo kakršne koli informacije o podjetju. To je v nasprotju z našimi načeli. Ponudba ni prevedena - ponudbo lahko objavite v kateri koli od razpoložljivih jezikovnih različic naše platforme. Vendar ga morate prevesti v jezik, ki ustreza izbrani jezikovni različici. Ponudba je kopija ene od prejšnjih-ne sme se objavljati dvojnikov ponudb. Vsaka od njih bi morala imeti edinstveno ime in opis. Dvojniki so tudi ponudbe, pri katerih se spremeni le majhno število besed v vsebini , na primer z dodajanjem zaporedne številke naslovu ali dodajanjem nekaj besed, ki v opis ne dodajo ničesar. Takšno dejanje se šteje za nesprejemljivega. Prosimo, upoštevajte, da bodo dvojne ponudbe takoj blokirane. Zelo pogosto kontaktiramo vsakega uporabnika in ga obveščamo o napakah, do katerih je prišlo pri dodajanju ponudbe, ter ponudimo optimalne rešitve. Imejte v mislih, da strog pristop k temi ni v našem interesu, to je nujnost, ki izhaja iz številnih notranjih in zunanjih dejavnikov. Na Merkandiju sta prikladnost in enostavnost uporabe zelo pomembni. Bolj ko je udobna za kupce, več izdelkov bodo prodajali ponudniki. 

Splošne informacije:

1. Možnosti prodaje so na voljo samo PREMIUM uporabnikom, ki so dolžniki ali zastopajo registrirana podjetja in nam bodo poslali dokumente svojih podjetij v postopek preverjanja. Prodajne možnosti se aktivirajo po overitvi kopij potrdila o registraciji za DDV (ali drugega potrdila o registraciji za DDV, če niste registrirani za DDV) in potrdila o registraciji podjetja.

2. Možnosti prodaje omogočajo PREMIUM uporabnikom, da svoje izdelke uvrstijo na Merkandi. Dostop do prodajnih možnosti je neobvezna funkcija računa PREMIUM in poteče na datum poteka veljavnosti računa PREMIUM.

3. V skladu s § 2 točka 5 sprejetih pogojev je zahtevek za aktiviranje prodajnih možnosti izključen. Merkandi si pridržuje pravico, da uporabnika izključi med registracijo in kadarkoli med naročnino, predvsem zaradi varnosti in brez navedbe razloga, npr.

PRAVILA ZA DODAJANJE PRODAJNIH PONUDB:


1. V vsebini ponudb ter fotografij in priponk ne smejo biti navedeni niti kontaktni podatki niti ime podjetja. Prav tako je prepovedano objavljati osebne podatke in druge podatke, ki omogočajo, da se podjetje najde na spletu. Ne sprejemamo vodnih žigov na fotografijah, ki vsebujejo kakršne koli informacije o podjetju.


2. Sprejemamo samo veleprodajne ponudbe. Pridržujemo si pravico, da brez obvestila umaknemo maloprodajne ponudbe.


3. Ne dovolimo ponudb za prodajo kopij in dvojnikov proizvodov, zlasti tistih, ki so zaščiteni z blagovnimi znamkami. Pridržujemo si pravico do odstranitve takšnih ponudb brez predhodnega obvestila in si pridržujemo pravico zahtevati dokazila o pristnosti blaga.


4. Skupina izdelkov (nove, rabljene, poškodovane, mix / retourware, refurbished, outlet), je treba navesti izključno na temelju opisa, ki je na voljo na Merkandi spletni strani: https://merkandi.si/ware 


5. Ponudbo lahko objavite v kateri koli od razpoložljivih jezikovnih različic Merkandija. V tem primeru je treba vsebino ponudbe prevesti v vsak jezik, v katerem naj bi bila ponudba predstavljena.


6. Prepovedano je objavljati dvojne ponudbe. Pod dvojnikom se razume tudi ponudba, dodana na novo z enako vsebino kot prejšnja. Takšne ponudbe bodo blokirane. Ponudbe je treba spremeniti z njihovo ureditvijo.


7. Prepovedano je dodjaati ponudbe za nakupe in storitve. Nakupne ponudbe se lahko objavijo samo v oddelku, namenjenem temu. Takšne ponudbe bodo umaknjene brez predhodnega obvestila.


8.Objava je prepovedana:

  • Ponudbe v zvezi s cigaretami in e-cigaretami ter tobačnimi izdelki
  • Ponudbe, povezane s CBD izdelki
  • Ponudbe alkohola
  • Ponudba prehranskih izdelkov, ki so zastareli ali neprimerni za uživanje.
  • Ponudbe kozmetičnih izdelkov, ki jim je potekel rok trajanja
  • Ponudba strelnega orožja, streliva 

9. Merkandi si pridržuje pravico, da izključi ali spremeni pozicijo ponudb, ki vsebujejo resne jezikovne napake ali samo skope informacije.


10. Zahtevek za objavo ponudbe na platformi Merkandi je izključen.


11. Merkandi si pridržuje pravico, da odstrani ponudbe uporabnika in blokira dostop do računa prodajalca, kadar koli, brez navedbe razloga.

V Merkandiju vsak dan naša ekipa profesionalcev skrbi za prodajo in popularnost vaših ponudb. To omogoča, da vaše ponudbe dobijo več obiskovalcev in imajo še večji doseg med potencialnimi strankami.

Kaj točno počnemo, ko urejamo vaše ponudbe?

  • zboljšanje naslova in opisa - Izboljšujemo vsebino vaše ponudbe, tako da vključuje več ključnih besed. Tako kupci najdejo izdelke, ki jih prodajate. Ta ukrep je namenjen tudi popravku vsebine v smislu črkovanja, slovnice, ureditve besedila itd.
  • Dodajanje blagovne znamke - če prodajate markirano blago, morate izpolniti polje Blagovna znamka. Tako bo vaša ponudba prikazana na seznamu ponudb, ki vsebujejo izdelke določenih znamk, s čimer se bo povečal vaš doseg.
  • Dodajanje/ izboljšanje kategorije - nepravilno izbrana kategorija vodi k znatnemu zmanjšanju prepoznavnosti te ponudbe. Za ponudbe, ki vsebujejo različne proizvode (t.i. mixed), dodajanje številnim kategorijam povečuje njihov doseg. Za vsako ponudbo lahko dodate 3 kategorije!
  • Drugi manjši popravki - na primer manjkajoče informacije o blagovni znamki, nepopolne informacije o izdelku, pomembna vprašanja za stranke.

Zgornje spremembe so namenjene doseganju največjega števila potencialnih kupcev, povečanju verodostojnosti vašega podjetja s strokovno pripravljenimi ponudbami in izboljšanju privlačnosti predstavljenega blaga v očeh obiskovalcev.

Kako naj identificiram ponudbe, ki so bile urejene?
Na seznamu ponudb boste razen statusa ponudbe (Aktivno, Arhivirano, Skica) videli majhno ikono M, kar pomeni, da je bila ponudba urejena v jezikovni različici spletnega mesta, na katerem ste. Po vnosu ponudbe in preklopu posameznih prevodov boste poleg jezikovnih različic, v katerih je bila ponudba urejena, videli ustrezno informacijo. Če želite spremeniti ponudbo, ki jo je uredila naša ekipa, prosimo, da spremenite samo najpomembnejše dele in ne ponovno objavite vse prejšnje vsebine. Nekateri uporabniki pri posodabljanju vsebine svojih oglasov znova kopirajo lastno predlogo, uničijo trud in uredniško delo naše ekipe in s tem zmanjšajo doseg svojih ponudb. Zaupaj našim strokovnjakom, dobro vemo, kako ustvariti ponudbe, ki hitro ustvarjajo prodajo.

Moj predlog ni bil urejen, zakaj?
Naša ekipa redno ureja ponudbe, vendar zaradi velikega števila, ne moremo poskrbeti za vse. Tako se zgodi, da je bil ponudba urejena le v nekaterih jezikovnih različicah, v drugih pa ne. Vendar poskušamo te pomanjkljivosti redno nadoknaditi.

Lahko prosim za popravilo moje ponudbe?
Takšno zahtevo lahko oddate naši ekipi, mi bomo poskušali storiti vse, kar je v naši moči, da hitro izboljšamo vašo ponudbo. Žal ne moremo zagotoviti, da bo vsaka zahteva izpolnjena. Vendar pa to ne spremeni dejstva, da bomo storili vse, kar je v naši moči, da bomo vaše ponudbe rešili pošteno in strokovno.

Na platformi Merkandi imajo vsi prodajalci možnost oglaševanja svoje ponudbe, da izstopajo od ostalih in pritegnejo več obiskovalcev. Podrobnosti o vrstah promocij, njihovi lokaciji na spletnem mestu, videzu in času oddajanja najdete tukaj: Kako lahko oglašujem svoje ponudbe na Merkandi?

Oglaševalske možnosti in promocijske pakete lahko plačate prek spleta, z bančnim nakazilom ali s točkami. Izbira plačila s točkami vam daje nekaj zelo pomembnih prednosti:

Pri plačilu možnosti oglaševanja prihranite do 30 %

Takojšnja aktivacija kupljene promocije, ne da bi morali skozi celoten postopek spletnega plačila

Na voljo so 4 paketi točk:

50 točk, s tem paketom prihranite 5%

100 točk, s tem paketom prihranite 10%

200 točk, s tem paketom prihranite 20%

400 točk, s tem paketom prihranite 30%

Cena nakupa točk je podana ob vsaki akciji. Poleg tega je treba omeniti dve pomembni vprašanji v zvezi s točkami:

Točke nimajo roka veljavnosti. Ostajajo na voljo v vašem računu brez časovnih omejitev, tudi če podaljšate svoj račun po njegovem izteku.

Točke lahko uporabite le za promocijo ponudb prek posameznih oglaševalskih možnosti in promocijskih paketov, z njimi ni mogoče plačati podaljšanja računa, nakupa dodatnih storitev ipd.

Menjava točk za gotovino ni možna.

Vabimo vas, da izkoristite točkovne pakete, saj so najcenejši in tudi najugodnejši način plačila za promocijo ponudb na Merkandi. Izberite pametno - izberite paket točk po vaši meri pri Merkandiju!

Kakšen je odstotek odziva?

Odstotek odziva označuje, koliko prvih sporočil kupcev je prejelo odgovor prodajalca. Upoštevajo se samo prva sporočila v novi niti. Nadaljnja sporočila v istem pogovoru ne vplivajo na ta kazalnik.

 

Kako se izračuna čas odziva?

Povprečni čas odziva se izračuna na podlagi odgovora prodajalca na prvo sporočilo v niti. Čas se šteje 7 dni v tednu, 24 ur na dan. Zadnje sporočilo kupca se ne upošteva, razen če je to njegovo prvo sporočilo.
 

Kakšni so časovni pragovi za določanje hitrosti odziva?

Časovni pragovi so javno vidni v profilu veletrgovca in so naslednji:

Hitri odgovori - do 6 ur

Zelo hitri odgovori - do 10 ur

Hitri odgovori - do 24 ur

Počasni odgovori - do 48 ur

Zelo počasni odgovori - več kot 48 ur
 

Iz katerega obdobja se izračuna statistika?

Vsi koeficienti se štejejo iz zadnjih 30 dni.

 

Kako pogosto se posodablja statistika?

Podatki se samodejno osvežujejo vsakih 24 ur.

 

Zakaj je pomembno ohranjati visoko raven statistike odzivov?

Ohranjanje visoke ravni statistike odzivov je ključnega pomena za prodajalce. Delo na kakovosti storitve gradi zaupanje s kupci, jih spodbuja, da stopijo v stik z vami, in povečuje možnosti za dokončanje transakcije. Kupci raje sodelujejo z veletrgovci, ki se na sporočila odzivajo hitro in redno – pomemben element v procesu odločanja in uspešne prodaje.


 

Potrebujete pomoč?

Prijavite se na BREZPLAČNO glasilo – bodite na tekočem!

Ne zamudite dnevnih informacij o novih izdelkih in novicah na Merkandi. Za začetek ob registraciji pridobite kodo za popust.