Priljubljene teme
* Paypal-s tem sistemom lahko na hitro plačate s kartico ali neposredno s svojega PayPal računa.
* Spletna plačila, ki vam tudi omogoča hitra plačila. Ko izberete to možnost, boste preusmerjeni na stran, kjer je treba izbrati svojo banko ali plačilo s kartico.
* Bančni prenos - poleg podatkov za prenos boste videli tudi obrazec za tiskanje.
* Plačilo online Multisafepaz-alternativna plačilna metoda za Visa ali Mastercard.
Med registracijo, boste po e-pošti prejeli potrditev prijave, ki vsebuje povezavo do plačila, kot tudi predračun za prenašanje. Lahko se kadar koli vrnete k načinom plačila.
Naša platforma Merkandi ponuja dve vrsti računov: Standard in PREMIUM. Funkcionalnost, dodeljena posameznim računom, je povezana z naravo dejavnosti naših uporabnikov.:
Standard račun Ta račun je bil zasnovan za veliko skupino kupcev, ki prek naše storitve dobijo hiter in priročen dostop do zaupanja vrednih in preverjenih trgovcev na debelo iz Evrope, ki ponujajo markirano blago od presežkov, likvidacij, zaključkov serij, razprodaj in dražb. Vsak uporabnik Standard računa ima popoln dostop do naše baze podatkov, kjer so kontaktni podatki prodajalcev, ki svoje blago ponujajo na platformi Merkandi. Kontaktne informacije so na voljo v profilu prodajalca - naslov podjetja, naslov skladišča, telefonska številka in številka mobilnega telefona, elektronski naslov ter spletna stran trgovca. Kupec lahko vzpostavi hiter in neposreden stik z veletrgovcem glede ponudbe, objavljene na platformi, lahko pa tudi predstavi svojo poizvedbo ali predlog sodelovanja.
PREMIUM račun To je račun namenjen tako uporabnikom, ki jih zanima le nakup blaga, se pravi novi dobavitelji, kot tudi uporabnikom, ki iščejo nove kupce blaga iz presežkov, likvidacij, in izterjave dolgov. Račun PREMIUM omogoča dostop do baze podatkov prodajalcev na platformi Merkandi, vendar ta baza vsebuje dodatne informacije, do katerih uporabnik standardnega računa nima dostopa. Dodatne informacije so:
- Blacklist-na seznamu so nezanesljivi prodajalci, ki so zagrešili goljufije, zlorabe, in ki so še vedno aktivni na spletu, pogosto pod spremenjenimi imeni;
- sistem mnenj-ta sistem omogoča, da uporabniki premium račun zapustiti ocene, da prodajalci na Merkandi platformo, oceniti njihovo zanesljivost in strokovnost.
Dodatna in zelo pomembna funkcionalnost računa PREMIUM je možnost prodaje, ki je omogočena vsem uporabnikom tega računa po pozitivni verifikaciji predloženih registracijskih dokumentov. Uporabnik dobi na razpolago priročni panel za dajanje neomejenega števila ponudb, skupaj s fotografijami in priponkami, kot tudi profesionalni showroom, ki vsebuje podrobne informacije v zvezi y kontaktnimi podatki in profilom prodajalca.
1. Za nadgradnjo na višjo vrsto računa morate imeti Standard račun;
2. Morate se prijaviti na svoj račun;
3. Na domači strani uporabniškega panela boste videli gumb "Spremeni vrsto računa", na katerega bi morali klikniti;
4. Pojavile se bodo podrobnosti o spremembi, ki jih morate potrditi;
5. Po potrditvi boste premeščeni na plačilno stran;
6. Po plačilu in prenosu se vrsta računa spremeni v PREMIUM.
Če imate kakršnekoli težave s plačilom, se obrnite na oddelek za uporabniško podporo, ki je na voljo v zavihku Pišite na
Elektronski računi so popolnoma sprejemljiviin v skladu s predpisi, ki veljajo v naši državi, vendar, če bi radi prejeli račun v papirni obliki, se, prosimo, obrnite na službo za podporo in ga bomo poslali na naslov, ki ste ga določili.
Komentarje na platformi dajejo kupci za prodajalce. Glede na vrsto in količino lahko zgradijo zaupanje v vaše podjetje in povečajo prodajo ali prestrašijo potencialne stranke. Kako funkcionira sistem komentarjev na Merkandiju? Spodaj boste našli praktične nasvete.
Ako funkcionirajo komentari na Merkandiju?
Vsak kupec ima pravico, da pusti eno mnenje o eni zaključeni transakciji. Komentar je lahko ene od treh vrst: pozitiven, nevtralen ali negativen. V primeru prvih dveh, objava poteka takoj in trgovec je obveščen o novi objavi v svojem profilu. V primeru negativnega gre naši ekipi. Če je pravilno napisan in bomo potrdili, da je povezan s transakcijo, ga bomo prestavili v vrsto čakajočih publikacij. Vsak trgovec dobi 7 dni, da pojasni zadevo s kupcem. Če kupec v tem času obvesti o svoji želji,da ga izbriše, ga bomo izbrisali in obvestili obe strani. V nasprotnem primeru se po 7 dneh objavi in trgovec prejme obvestilo. Drugi element sistema komentarjev je bonitetna ocena prodajalca v 4 kategorijah.:
- združljivost predmeta z opisom
- stik s prodajalcem
- čas realizacije naročila
- stroški dostave
Vsaka od teh kategorij je lahko ocenjena od 1 do 5 zvezdic. Nato se povprečno mnenje vseh komentatorjev izračuna in prikaže v profilu prodajalca.
Lahko umaknem negativni komentar iz mojega profila?
Vsako mnenje se lahko izbriše, če nas kupec obvesti, da je bil spor rešen in je s trgovcem našel rešitev. V upravičenih primerih izbrišemo pripombe, ko se izkaže, da transakcija ni bila izvedena. V drugih primerih ne posredujemo v sporih v zvezi s komentarji. Vsak kupec ima možnost pustiti negativni komentar in trgovec, razen navedenih izjem, nima pravice zahtevati njegove odstranitve.
Skrb za vaš ugled in izogibanje negativnim pripombam
Negativne pripombe nedvomno negativno vplivajo na prodajo in zaupanje strank. Zato priporočamo, da vsak trgovec prejema pozitivne pripombe od prvega dne. Za ta nasvet obstaja več razlogov.:
- pozitivne pripombe povečujejo verodostojnost prodajalca
- če prejmete negativen komentar, pozitivni zmanjšajo njegovo moč in vam omogočajo, da ohranite svoj ugled na visoki ravni
- veliko pozitivnih komentarjev ustvarja več prodaje.
Kako naj spodbudim stranke, da pustijo komentar?
Nikogar ni treba spodbujati k puščanju negativnih pripomb, medtem ko v primeru pozitivnih izkušenj kupci niso tako nagnjeni k temu, da bi delili svoja mnenja. Zato predlagamo nekaj dobro znanih in preverjenih metod naših trgovcev, da bi dobili pozitivne povratne informacije:
- popust na naročilo ali naslednje naročilo
- freebies, dodan v naročilo kot zahvala za mnenje
- boljši proizvod kot nagrada za mnenje
Kaj naj naredim, ko stranka objavi nepravičen komentar?
Če je pripomba iz kakršnega koli razloga škodljiva in ne ustreza realnosti, ima vsak prodajalec možnost odgovoriti nanjo. V takšni situaciji, odgovor se bo pojavil pod komentarjem v profilu, kar bo omogočilo potencialnim kupcem, da izvejo mnenje obeh strank o poslu in vas bo zaščitilo pred brezvestnimi kupci. Treba je omeniti še eno pomembno stvar. Merkandi je platforma, ki deluje v različnih državah in v številnih jezikih. Če boste prejeli komentar, ne glede na jezik objave, ga bodo naši strokovnjaki prevedli v vse druge razpoložljive jezike. Tako trgovec po prejemu pozitivnega mnenja v eni različici prejme pozitivne pripombe v vsaki razpoložljivi različici. Seveda se enako zgodi z negativnimi in nevtralnimi pripombami. Vsem priporočamo, da s sistemom komentarjev nagradijo trgovce na debelo za profesionalno izvedene transakcije in druge opozorijo pred nepoštenimi izvajalci. Pripombe in ocena prodaje vedno prinesejo pozitivne rezultate za obe strani transakcije. Prevarali so me.
Lahko naredim še kaj, razen da objavim negativen komentar?
Zahvaljujoč temu, da verificirano prodajalce, preverjamo pristnost blaga in uporabnikom dopuščamo, da dajejo komentarje, znatno povečamo varnost transakcij na naši platformi. Vendar pa obstajajo primeri, ko prodajalci iz različnih razlogov ne izpolnjujejo pogojev naročila. V tem primeru mora prvi korak kupca biti objava negativnega komentarja v profilu prodajalca - to dejanje običajno zadostuje za uspešno izvedbo transakcije. Če pripomba ni imela pričakovanega učinka, bi kupec moral zadevo prijaviti lokalni policijski postaji. Hkrati pa bi morali imeti seznam dokumentov, ki potrjujejo vse stopnje transakcije. Več informacij o tem je na voljo v naših nasvetih glede dobre prakse med realizacijo transakcij. Ker ne posredujemo pri transakcijah med uporabniki, lahko kakršne koli ukrepe za reševanje spora sprejmemo šele po prejemu potrdila o vložitvi prijave policiji, kar je treba zahtevati med pričanjem.
Kaj je Phishing?
To je poskus lažiranja z oponašanjem osebe, podjetja ali institucije. Tu je nekaj primerov, kako takšne prevare delujejo:
- Kraja podatkov za prijavo prek lažne spletne strani-zločinci naredijo enako kopijo strani, vendar na drugem spletnem naslovu. Nato pošljejomailing, ki se izdaja za zainteresirane stranke, ali pa podjetje samo z zahtevo, da se prijavi/pogleda na določeno ponudbo. V takih primerih morate biti previdni. Najlažji način, da se izognete takšnemu dogodku, je, da pogledate v naslovno vrstico, ko se prijavite. Če je drugačen od merkandi.pl ali druge merkandi domene, prosimo, prenehajte s prijavo, pojdite na spletno stran Merkandija in prijavite situacijo oddelku za podporo strankam takoj. Prav tako velja omeniti, da zločinci pogosto uporabljajo vse vrste trikov, da bi domena izgledala kot prvotna. Primeri: Merkondi.si ali merkandi.si.imedomene.com. V prvem primeru smo videli slovnične napake v imenu, ki je enostaven za spregledati, in v drugem, poddomeno, ki je enaka kot domena, vendar pa ni Merkandi domena.
- Kraja podatkov po e-pošti - kriminalci pošiljajo e-pošto z domene, podobne korporativni, zahtevajo geslo za prijavo, pošiljanje dokumentov itd. Pri tem skrbijo za podrobnosti-pošiljajo obrazce sporočila, ki jih stran dejansko uporablja, in podpise agentov uporabniške podpore. Vedno preverite, kdo je pošiljatelj, preden odgovorite na e-pošto z zahtevo za občutljive podatke- vsi naši agenti uporabljajo samo naslove v domeni merkandi - info@merkandi.domene.
Grožnje na internetu postajajo vse pogostejše, in phisherji postajajo vse bolj inteligentni. Vendar pa lahko znatno izboljšate svojo spletno varnost z upoštevanjem nekaterih osnovnih pravil: Merkandi nikoli ne zahteva gesla za uporabniški račun, gesla za e-pošto ali druge storitve; Vedno preverite, če se prijavljate v domeno merkandi (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr) in da je stran za logiranje zavarovana s certifikatom; Vedno preverite, ali je bilo prejeto sporočilo poslano s pravilne domene merkandi (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr itd.). Nikoli ne pošiljamo sporočil z drugih naslovov.; V primeru dvoma v zvezi z pristnostjo prejetega sporočila prosimo, da takoj pokličete našo podporno ekipo. Če je mogoče, nam prosim pošljite sporočilo, ki ste ga prejeli na info@merkandi.si da ga verificiramo. Če ste žrtev phishinga, to takoj sporočite naši ekipi. Kaj je phishing in kako deluje? Phishing je poskus kraje podatkov, v katerem se zločinec izdaja za podjetje ali drugo osebo. V takih primerih poslana sporočila najpogosteje vsebujejo informacije o blokiranju računa, deaktivaciji nekaterih funkcij, neizpolnjevanju naročila itd. in povezavo za izvedbo te akcije. Ta povezava najpogosteje vodi do mesta, ki je enako izvirniku, dejansko pa je le kopija na popolnoma drugem naslovu. Takšna stran običajno zahteva, da se prijavimo in na ta način izsili podatke. Primer take strani je spodaj:
Kako je to mogoče preprečiti?
Preveri domeno. Če se domena razlikuje od domen merkandi (merkandi.pl, merkandi.com, merkandi.fr, merkandi.com itd.), se ne prijavite! Preverite, ali je povezava na lokaciji šifrirana-na levi strani mora biti ključavnica z veljavnim potrdilom. Če vam brskalnik pove, da stran ni zaščitena, se ne prijavite!
Podatke o prijavi sem dal na lažno spletno stran. Kaj naj naredim? Takoj pokličite našo podporo strankam za pomoč. Hkrati priporočamo, da naredite naslednje:
- Spremenite geslo za račun Merkandi.
- Če ste uporabili isto geslo na drugih portalih ali spletnih straneh, priporočamo, da ga spremenite.
- Odjavite se iz drugih sej na drugih napravah.
Da bi zagotovili čim večji doseg in število potencialnih strank, so vse ponudbe, objavljene na Merkandiju, samodejno prevedene. Načelo delovanja je preprosto - ob objavi ponudbe prodajalec izpolni opise v jezikih, v katerih to zmore, za vse ostale jezike pa se prevodi samodejno opravijo v 24 urah.
Odjava samodejnih prevodov
To funkcionalnost smo uvedli zaradi številnih prošenj in vprašanj uporabnikov. Če ste torej prodajalec na Merkandi in iz kakršnega koli razloga ne želite, da se vaše ponudbe samodejno objavljajo v drugih jezikih, se preprosto obrnite na našo službo za pomoč uporabnikom, da deaktivirate možnost samodejnega prevajanja ponudb. Če gre samo za eno ponudbo, je dovolj, da na seznamu ponudb izberete polje za urejanje in odstranite naslov, opis in oznake iz jezika, ki ga želite preklicati. Ko shranite spremembe, bo samodejni prevod izbrisan.
Prednosti avtomatskega prevajanja ponudb
S časom postaja trgovanje vedno lažje. Trgovanje z drugimi državami, predvsem znotraj Evropske unije, je postalo izjemno preprosto. Zato smo za izpolnitev pričakovanj kupcev, ki iščejo blago, ne glede na državo izvora, in v podporo prodajalcem, ki iščejo nove prodajne trge, ustvarili funkcionalnost avtomatskega prevajanja ponudb. Ponudbe so prevedene z orodji, kot so Google Translate, Yandex in DeepL, da se zagotovi najboljša kakovost in rezultati.